سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اردن: اسراییل اقدامات تحریک آمیز علیه فلسطینی‌ها را متوقف کند

وزارت خارجه اردن رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش‌ها در بیت المقدس دانست.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری آناتولی، اردن از رژیم صهیونیستی خواست از اقدامات تحریک آمیز خود دست بکشد.

بر این اساس، شامگاه سه شنبه و همزمان با برگزاری راهپیمایی پرچم (شهرک نشینان صهیونیست) در شهر اشغالی قدس‏، اردن در بیانیه‌ای رژیم صهیونیستی را مسئول تشدید تنش‌ها خواند و از صهیونیست‌ها خواست از ادامه تعرضات و اقدامات تحریک آمیز علیه فلسطینی‌ها پرهیز کند.

ضیف الله الفائز، سخنگوی وزارت امور خارجه اردن شامگاه سه شنبه و پس از برگزاری راهپیمایی پرچم در بیانیه‌ای اعلام کرد ما اقدام مقامات رژیم صهیونیستی را درصدور مجوز برگزاری این راهپیمایی محکوم می‌کنیم.

الفائز در این بیانیه حملات نظامیان صهیونیست علیه فلسطینی‌ها در منطقه باب العامود، بخش قدیمی شهرقدس و سایر مناطق قدس اشغالی را مردود دانست. سخنگوی وزارت امور خارجه اردن همچنین شعار‌های نژاد پرستانه و تحریک آمیز شهرک نشینان در جریان برگزاری راهپیمایی پرچم را محکوم کرد.

دست کم پنج هزار شهرک نشین صهیونیستی روز سه شنبه در راهپیمایی تحریک آمیز در قدس اشغالی موسوم به «راهپیمایی پرچم» شرکت کردند و شرکت کنندگان در این راهپیمایی درحالی که شعار «مرگ بر عربها» سر می‌دادند به منطقه باب العامود یکی از در‌های ورودی به بخش قدیمی شهر قدس یورش بردند و پس از آن به سمت دیوار البراق (دیوار ندبه) حرکت کردند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.