منابع خبری از آغاز درگیری‌ها در قدس اشغالی در آستانه برگزاری مراسم موسوم به راهپیمایی پرچم خبر دادند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه تلویزیونی الجزیره گزارش داد: در آستانه آغاز مراسم شهرک نشینان صهیونیست موسوم به ”راهپیمایی پرچم“ در بخش قدیمی شهر قدس، تنش بر این شهر سایه افکنده است و فلسطینی ها برای جلوگیری از اقدام شهرک نشینان در هتک حرمت مسجد الاقصی تلاش می کنند.

همچنین ده‌ها شهرک نشین صهیونیست پیش از برگزاری تظاهرات پرچم‌ها به مسجد الاقصی یورش بردند.

ده‌ها شهرک نشین صهیونیست امروز (سه شنبه) پیش از آغاز تظاهرات پرچم‌ها با حمایت شدید نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی و به همراه خاخام «یهودا گلیک» از سمت باب المغاربه به مسجد الاقصی یورش بردند.

این یورش پیش از برگزاری تظاهرات پرچم‌ صورت گرفت که قرار است عصر امروز توسط صهیونیست‌ها برگزار شود.

پلیس رژیم صهیونیستی همچنین در آستانه برگزاری راهپیمایی پرچم شهرک‌نشینان، محوطه‌های باب العامود را به کلی تخلیه و آن را به پادگان نظامی تبدیل کرده است.

خبرگزاری یونیوز از ورود اتوبوس‌های حامل فلسطینی‌های ساکن مناطق اشغالی ۱۹۴۸ به قدس برای مقابله با تظاهرات پرچم خبر داد.

کانال تلگرامی شبکه تلویزیونی الاقصی اعلام کرد نیرو‌های پلیس رژیم صهیونیستی مغازه‌های منطقه قدیمی قدس را در طول محل برگزاری تظاهرات پرچم در قدس تعطیل کردند.

خبرگزاری فلسطینی شهاب اعلام کرد، نظامیان رژیم صهیونیستی از بیم حملات موشکی نیرو‌های مقاومت فلسطین از غزه، اقدام به نصب سامانه‌های گنبد آهنین در مناطق مختلف قدس اشغالی پیش از برگزاری تظاهرات پرچم کرده اند.

 

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۲۲:۵۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
چرا تکاوران ورزیده منسجم مقاومت حماس عزالدین قسام و دیگر مجاهدین فلسطینی دلاور مردان پر قدرت و مسلح در مسجدالاقصی در روز پرچم صهیونیستهای نکبت با البسه های شخصی متحدانه حضور نداشتند که نگذارند اینچونین ملت فلسطین مظلوم را این صهیونیستی سفاک کتک بزنند و ضرب و شتم کنند و بازداشت و اسیرشان کنند ؟!!! چرا هر کنشی از طرف صهیونیستهای پست فطرتان را با واکنش شدیدتری مقابله نکردید مقاومت فلسطین باید همه جا حضور داشته باشد و از شهروندان فلسطینی دلاورانه و جانانه دفاع کند !!! واقعا اسفناک است دیدن این صحنه ها که چندین نفر صهیونیستی تا دندان مسلح ورزیده با هم همزمان یک فلسطینی مظلوم تک و تنها را می گیرند شدیدن و محکم با تمام قدرتشان کتکش می زنند با مشتها و لگدها و باتومهایشان و عده ایی دیگر از شهروندان فقط با موبایلاشون فیلم می گیرند پس لشکریان تکاوران مقاومت فلسطین کجا بودند ؟!!! که درمار از روزگار این حرام لقمه های صهیونیستی خبیث ملعونین در بیاورند !!! و تا می خورند کتکشان بزنند و درگیر شوند باهاشون تن به تن دلاورانه و متحدانه باید حیدروار خیبر کنشون کنید این حرامیان صهیونیستی را امانشون رو بی امان کنید شبانه روز و اسیرشان کنید وزندانیانتان را آزاد کنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و اقدام و واکنش سریع به موقع و شدید . و من الله توفیق . نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین . الله اکبر الله اکبر الله اکبر .
لبیک یا رسول الله ص .
Iran (Islamic Republic of)
فرزند آذربایجان
۱۹:۱۷ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
جنگ جنگ تا پیروزی نهایی
آخرین اخبار