سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز راهپیمایی پرچم در قدس اشغالی/ فلسطینیان واکنش نشان دادند + فیلم و تصاویر

شهرک نشینان صهیونیست راهپیمایی پرچم را در قدس اشغالی آغاز کردند و فلسطینیان نیز در واکنش به این راهپیمایی اقدام به برگزاری تظاهرات کرده اند.

به گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شهرک نشینان صهیونیست عصر امروز سه شنبه، راهپیمایی پرچم را در قدس اشغالی آغاز کردند.

مردم فلسطین نیز در واکنش به راهپیمایی پرچم شهرک نشینان صهیونیست، اقدام به برگزاری تظاهرات در بیت لحم، نابلس، کرانه باختری و نوار غزه کرده‌اند.

در همین حال هلال احمر قدس از زخمی شدن ۱۷ فلسطینی در جریان درگیری‌ها با نیرو‌های رژیم صهیونیستی در محوطه بخش قدیمی قدس اشغالی خبر داد.

پلیس رژیم صهیونیستی خبرنگاران را مجبور به تخلیه منطقه نزدیک به باب العامود کرده و شهرک نشینان صهیونیست حاضر در راهپیمایی پرچم به خبرنگاران در نزدیکی باب العامود حمله کرده اند.

همزمان با راهپیمایی پرچم، مسیر پرواز و فرود هواپیما‌های رژیم صهیونیستی در فرودگاه بن گوریون تغییر کرده است.

مجروح شدن ۲۷ فلسطینی در قدس اشغالی

هلال احمر فلسطین  گزارش داد که ۲۷ فلسطینی در پی درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی مجروح شدند.

تظاهرات در خان یونس

ساکنان خان یونس در نوار غزه در محکومیت راهپیمایی پرچم و همبستگی با قدس اشغالی و مسجدالاقصی تظاهرات برپا کردند.

درگیری جوانان فلسطینی با نظامیان صهیونیست در شرق رفح

همزمان با راهپیمایی پرچم، جوانان فلسطینیی در نزدیکی حصار مرزی در شرق رفح با نظامیان صهیونیست درگیر شدند.

وقوع ۲۶ آتش سوزی در شهرک‌های صهیونیست نشین

بر اثر پرتاب بالن‌های آتش زا از نوار غزه، ۲۶ آتش سوزی در شهرک‌های صهیونیست نشین اطراف نوار غزه روی داده است.

 
 

افزایش مجروحان در قدس اشغالی به ۳۳ نفر

هلال احمر فلسطین  گزارش داد که شمار مجروحان فلسطینی در قدس اشغالی در پی درگیری با نظامیان رژیم صهیونیستی به ۳۳ نفر افزایش یافت.

حمله شهرک نشینان صهیونیست به جوان فلسطینی در قدس اشغالی

شهرک نشینان صهیونیست به یک جوان فلسطینی در منطقه «بدو» در شمال غرب قدس اشغالی حمله کردند.

سر دادن شعار «مرگ بر عرب» توسط شهرک‌نشینان صهیونیست

شهرک‌نشینان صهیونیست در جریان راهپیمایی پرچم در منطقه باب العامود ضمن سردادن شعار «مرگ بر عرب» به سوی دیوار البراق حرکت کردند و در اطراف باب العامود با برگزاری رقص تلمودی، شعار‌ها و سرود‌هایی با زبان عبری سر دادند.

برخی شاهدان عینی نیز مدعی شده اند، شهرک‌نشینان صهیونیستی شعار‌هایی ضد اعراب و پیامبر اسلام سر دادند.

پلیس رژیم صهیونیستی یک دختر فلسطینی را در باب العامود که پرچم فلسطین در دست داشت بازداشت کرد.

گفته می‌شود، صهیونیست‌ها پس از حضور یک ساعته در باب العامود، به سوی دیوار البراق (صهیونیست‌ها نام آن را دیوار ندبه می‌نامند) رهسپار شدند.

اسرائیل دست به دامن مصر شد

یدیعوت آهارونوت نیز طی گزارشی اعلام کرده است که، اسرائیل از مصر درخواست کرده تا حماس را ترغیب كند كه به راهپیمایی پرچم ها در اورشلیم پاسخ ندهد.

سر دادن شعار بنت خائن است توسط گروهی از فعالان حزب لیکود

گروهی از فعالان حزب لیکود در راهپیمایی پرچم در قدس شرقی شعارهایی را علیه «نفتالی بنت» نخست وزیر جدید رژیم صهیونیستی سر دادند و گفتند: بنت خائن است.

برخی دیگر نیز دست نوشته‌هایی در دست داشتند که بر روی آن نوشته شده بود: بنت دروغگوست.

در حال تکمیل...

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۰
در انتظار بررسی: ۰
عمار
۱۸:۱۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
بسم رب الشهداء و الصدیقین :
انتقام شکنجه گریها و آوارگیها و ویرانیها و نسل کشیها و کودک کشیها و مظلوم کشیها خون بهای جانهای پاک مطهر جمیع صدیقین و شهدای امت واحده سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص در هفتادو اندی سال اشغالگری صهیونیستهای نکبت خبیث سفاکان جنایتکاران تروریستهای فراعنه نژادپرستان برده داران فاسدین فاسقین فی الارض فقط فتح و آزادی نهایی تمامیت ارضی فلسطین اشغالی و قدس شریف و پاکسازی همه صهیونیستها و انداختنشان به زباله دان تاریخ بشریت جهنم اسفل سافلین است که انشاءالله به زودی زود این اتفاق بزرگ و شکوه مندانه و قدرتمندانه و مقتدرانه به وقوع خواهد پیوست و این سراطان بدخیم وخیم نکبت بسیار رنج آور دردآور از ویروس منحوس صهیونیستی زامبیهای آدمخوار از فلسطین اشغالی و از سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص برداشته و پاکسازی خواهند شد به حول قوه الهی خداوند جل جلاله و پای مردی بی امان مقاومت اسلامی سر تا سر جهان اسلام ناب محمدی ص بدانید و آگاه باشید ای ملعونین شیطان صفتان صهیونیستی خبیث ، انتفاضه سیف القدس شریف آغاز شد و فقط به فقط سیف القدس ذوالفقار حیدر کرار علی ع خیبر کن تاریخ کل بشریت پایانش خواهد داد این انتفاضه رو به زودی زود و خلاص . والسلام و صلوات التماس دعا .
نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین . لبیک یا رسول الله ص لبیک یا حیدر علی ع .
ناشناس
۰۷:۳۸ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مگه میشه مردم مظلوم فلسطین رو بکشی وروی خون ریخته انها خانه برای خودت بسازی واب ازاب هم تکان نخورد تا مردم فلسطین زنده هستند باید تلاش کنند ومبارزه کنند تاکل سرزمینشان راازصهیونیست قاتل خونخوار پس بگیرند باشعار الله اکبر انشاءالله به خواسته خود میرسند
ناشناس
۰۵:۵۹ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
مگر فقط « نفتالی بنت» دروغگوست ؟ شما در بین صهیونیست ها یک راستگو پیدا کنید ، مخصوصاً سران صهیونیست ها که در درغگویی و شرارت و رذالت شیطان باید در مقابل آنها لنگ بیاندازد .
کریم تهرونی
۰۱:۰۲ ۲۶ خرداد ۱۴۰۰
جنگل ها حیفن آتیش نزنین.
ایشالا فلسطین بازهم پیروز میشه
ناشناس
۲۳:۲۱ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
عجب وقاحتی، سرزمین دیگران را اشغال کرده اند راهپیمایی پرچم هم راه می اندازند.
ناشناس
۲۳:۰۵ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
چطوری شد
عمار
۲۲:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
بنام خداوند جان و خرد :
چرا تکاوران ورزیده منسجم مقاومت حماس عزالدین قسام و دیگر مجاهدین فلسطینی دلاور مردان پر قدرت و مسلح در مسجدالاقصی در روز پرچم صهیونیستهای نکبت با البسه های شخصی متحدانه حضور نداشتند که نگذارند اینچونین ملت فلسطین مظلوم را این صهیونیستی سفاک کتک بزنند و ضرب و شتم کنند و بازداشت و اسیرشان کنند ؟!!! چرا هر کنشی از طرف صهیونیستهای پست فطرتان را با واکنش شدیدتری مقابله نکردید مقاومت فلسطین باید همه جا حضور داشته باشد و از شهروندان فلسطینی دلاورانه و جانانه دفاع کند !!! واقعا اسفناک است دیدن این صحنه ها که چندین نفر صهیونیستی تا دندان مسلح ورزیده با هم همزمان یک فلسطینی مظلوم تک و تنها را می گیرند شدیدن و محکم با تمام قدرتشان کتکش می زنند با مشتها و لگدها و باتومهایشان و عده ایی دیگر از شهروندان فقط با موبایلاشون فیلم می گیرند پس لشکریان تکاوران مقاومت فلسطین کجا بودند ؟!!! که درمار از روزگار این حرام لقمه های صهیونیستی خبیث ملعونین در بیاورند !!! و تا می خورند کتکشان بزنند و درگیر شوند باهاشون تن به تن دلاورانه و متحدانه باید حیدروار خیبر کنشون کنید این حرامیان صهیونیستی را امانشون رو بی امان کنید شبانه روز و اسیرشان کنید وزندانیانتان را آزاد کنید . والسلام و صلوات التماس دعا و التماس تفکر و اقدام و واکنش سریع به موقع و شدید . و من الله توفیق . نصرمن الله و فتح قریب و بشرالمومنین . الله اکبر الله اکبر الله اکبر .
لبیک یا رسول الله ص .
ناشناس
۲۲:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
القدس لنا✌
ناشناس
۲۱:۵۳ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
لعنت به صهیونیست
ناشناس
۲۱:۴۴ ۲۵ خرداد ۱۴۰۰
خدا لعنت کند صهیونیست رو
مثل اینکه باید با موشک حالشون رو گرفت