سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دختر تبریزی در تورنمنت کافا گل کاشت!

ملی‌پوشان فوتبال تبریز در ترکیب تیم ملی دختران زیر ۲۰ سال ایران مقابل افغانستان به میدان رفته و بازی خوبی به نمایش گذاشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،تیم ملی فوتبال دختران زیر ۲۰ سال ایران روز گذشته (دوشنبه) در دومین دیدار خود در تورنمنت بین‌المللی کافا به مصاف افغانستان رفت که در یک بازی یک طرفه موفق شد با ۸ گل حریف خود را گلباران کند.

در این دیدار، مبینا اعتمادی و محدثه زلفی، دو دختر ملی‌پوش تبریزی از ابتدا در ترکیب تیم کشورمان به میدان رفتند که زلفی در دقیقه ۲۴ گل دوم را به ثمر رساند.

مبینا اعتمادی با شماره ۳ در پست دفاع چپ و محدثه زلفی نیز با شماره ۱۸ در خط حمله تیم ایران بازی کردند.

تورنمنت بین‌المللی کافا با حضور تیم‌های تاجیکستان، ایران، افغانستان، ازبکستان و قرقیزستان به میزبانی شهر دوشنبه تاجیکستان برگزار می‌شود که ایران با برد امروز خود ۶ امتیازی شده و هم‌امتیاز با ازبکستان و به دلیل تفاضل گل کمتر در مکان دوم قرار گرفت.

شاگردان مریم آزمون در گام نخست روز شنبه با ۳ گل میزبان را شکست داده بودند. این تیم در دو بازی آمار خیره‌کننده ۱۱ گل زده و بدون گل خورده را به ثبت رسانده است.

افزودنی است، دختران ملی‌پوش فوتبال کشورمان امروز (سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه) در سومین بازی خود در این رقابت‌ها در جدال صدرنشینی به مصاف ازبکستان می‌روند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.