سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فضای تبلیغات انتخابات در کرمان چگونه ارزیابی می شود؟

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان گفت: فضای کلی تبلیغات انتخاباتی در استان کرمان خوب و منسجم است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، مهدی قویدل، دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان با اعلام اینکه هدف اصلی ستاد‌های انتخاباتی و مسئولان نظارتی و اجرایی، برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات و برگزاری یک انتخابات آبرومند در سطح جهان است، گفت: در این رابطه تاکید می‌شود که انتخابات باید بر مبنای وفاق و همدلی بسیار خوب موجود، با امنیت، سلامت و اقتدار بیشتری برگزار شود.

او افزود: لازم است روشنگری منصفانه، اطلاع رسانی به موقع و دقیق و فرهنگ سازی و آموزش مفاهیم اساسی اجتماعی و قوانین انتخابات در اولویت کار ستاد‌های تبلیغات انتخاباتی قرار گیرد.

قویدل با اشاره به اینکه نشست مشترک با مسئولان ستاد‌های انتخاباتی در استان کرمان به منظور تبیین مصوبات شورای پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی برگزار شده است، بیان کرد: ستاد پیشگیری از جرائم و تخلفات انتخاباتی در مسیر قانون اساسی و قانون انتخابات ریاست جمهوری و مجلس شورای اسلامی تشکیل شده و کمیته‌های مختلفی در زیرمجموعه این ستاد فعال هستند.

او  با اشاره به این مطلب که فضای کلی تبلیغات انتخاباتی در استان کرمان خوب و منسجم است، بر توجیه افراد فعال در ستاد‌ها تاکید کرد و ادامه داد: امیدواریم بعد از انتخابات نیز شاهد تداوم وفاق و همدلی موجود باشیم.

دبیر ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی استان کرمان گفت: بایسته‌ها و انتظارات ستاد‌های انتخاباتی در ۲۲ بند تدوین شده است تا مسئولان و اعضای ستاد‌ها در رابطه با وظایف و رویکرد‌های مورد انتظار قبل، حین و بعد از انتخابات توجیه شده باشند.

او بر برگزاری جلسه با هواداران و اعضای ستاد‌های تبلیغاتی نامزد‌ها به منظور تبیین انتظارات و مصادیق جرائم انتخاباتی تاکید کرد. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.