سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمایش ولو‌های فشار قوی طرح مسیر جدید پل کابلی کارون

ولو‌های فشار قوی طرح مسیر جدید پل کابلی کارون ۴ در منطقه خطوط لوله اصفهان آزمایش شدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سید کاظم بحرینی رییس واحد بازرسی فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه اصفهان گفت: برای نخستین بار یک عدد گیت ولو ۳۰ اینچ و دو عدد ولو ۴ اینچ کلاس ۹۰۰ (فشار قوی) در منطقه اصفهان آزمایش شد.

سید کاظم بحرینی افزود: با توجه به دستورالعمل این واحد و استفاده از آزمایش پمپ یک شرکت خصوصی، پس از نصب و جوشکاری اتصالات، دو عدد ولو ۴ اینچ کلاس ۹۰۰ و یک عدد ولو بین راهی ۳۰ اینچ کلاس ۹۰۰ فشار قوی با روش استاندارد API GD آزمایش شد.

او افزود: قبل از کارگذاری ولو‌ها در مسیر طرح خط لوله جدید انتقال نفت بای پاس پل کابلی کارون ۴ برای اطمینان از درستی عملکرد، سه مرحله هیدروتست بدنه و دو طرف seat Gate با فشار سه هزار و ۷۸۰ و دو هزار و ۴۷۷ پوند اجرا و تأیید شد.

رییس واحد بازرسی فنی شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت ایران، منطقه اصفهان گفت: در این روش به جای ارسال این ولو‌ها به شرکت‌های خاص با تجهیزات پیشرفته و استفاده از فیکسچر‌های هیدرولیکی فوق سنگین، با تکیه بر توان داخلی این آزمایش که صرفه جویی قابل توجهی نیز در هزینه و زمان را در پی داشت، در محل اجرا شد.


انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.