سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قاضی زاده هاشمی:

قصد کناره‌گیری از صحنه انتخابات را ندارم

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری صبح امروز در فرودگاه بجنورد گفت: قصد کناره‌گیری از صحنه انتخابات را ندارم و تا آخر هستم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، امیر حسین قاضی زاده هاشمی در بدو ورود به فرودگاه بجنورد گفت:ما تا زمانی که می‌توانیم در کشور ارزش افزوده ایجاد کنیم، به هیچ عنوان ماده خام را نباید صادر کنیم.

قاضی زاده هاشمی افزود: هم اکنون در حوزه نفت ۲ میلیون ۳۰۰ هزار بشکه نفت سهمیه صادرات کشور در اپک است، این در حالی است که با ظرفیت پالایشگاه‌های موجود، یک میلیون بشکه نفت را می‌توان در داخل کشور فرآوری کرد.


بیشتر بخوانید


او افزود:به غیراز ظرفیت‌های خالی کشور در حوزه پتروشیمی و صنایع میان دست و پایین دست پتروشیمی باید از سایر ظرفیت‌های موجود کشور نیز استفاده کنیم.

قاضی زاده عنوان کرد:متاسفانه حجم زیادی از صادرات کشور خام فروشی است؛ عادت به خام فروشی امر ناپسندی است که باید آن بخش‌هایی از زنجیره تولید و ایجاد ارزش افزوده در دولت کامل شود.

او در ادامه عنوان کرد:نظام آموزش و پرورش کشور، از دوره ۱۲ ساله آموزش عمومی تا صنعت کنکور نیازمند تغییرات جدی است.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در پاسخ به سوالی درباره کناره گیری یا ماندن در صحنه انتخابات٬ گفت: قصد کناره‌گیری از انتخابات را ندارم و تا آخر در صحنه خواهم ماند.

قاضی زاده خراسان شمالی را مهد علم، تمدن، رشد و دارای مردمان مرزنشین و مرزداران غیور شرق دانست و افزود:امیدواریم در کنار همه‌ی ملت ایران، بتوانیم ایرانی جدید بسازیم.

او با بیان اینکه شرایط فعلی کشور مطلوب نیست و نیازمند حضور همه جانبه مردم در عرصه اقتصاد است، گفت:کار دولت سلامت رفع موانع حضور مردم در اقتصاد است که با همت مردم این اتفاق خواهد افتاد.

قاضی زاده افزود: استان خراسان شمالی جایگاه و موقعیت بسیار خوبی دارد و محرومیت‌هایی که ناشی از تبعیض و ناعدالتی در توزیع امکانات و بودجه‌هاست٬ شایسته این استان محروم نیست.

امیر حسین قاضی زاده هاشمی که برای سفری یک روزه به خراسان شمالی آمده است٬ پس از حضور در بجنورد٬ به شهرستان مرزی راز و جرگلان رفت و گفته می‌شود قرار است  در منطقه مرزی غلامان و مرز ایران و ترکمنستان نیز حضور داشته و با مردن آن منطقه دیدار کند.

انتهای پیام/د

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.