سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص اعتبار در راستای محرومیت زدایی

نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی گفت: اعتبارات محرومیت زدایی کهگیلویه و بویراحمد امسال ۷۰ درصد افزایش یافت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، مهدی روشنفکر نماینده مردم شهرستان‌ های بویراحمد، دنا و مارگون در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سد تنگ سرخ بویراحمد گفت: امسال به غیر از بودجه و پیشنهاد دولت و مجلس به بخش محرومیت‌ زدایی استان، ۴۹۵ میلیارد تومان در این حوزه به کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافته که سر جمع  اعتبارات حوزه محرومیت‌ زدایی استان ۷۰ درصد نسبت به پارسال رشد داشته است.
 
روشنفکر به اعتبارات اختصاص یافته به سد تنگ سرخ هم اشاره کرد و افزود: از سال ۹۰ تا سال ۹۸، ۳۴ میلیارد تومان به سد تنگ سرخ اختصاص داده شده و این در حالیست که از سال ۹۹ تاکنون ۲۳۵ میلیارد تومان برای تداوم اجرای این سد اختصاص داده شده که تخصیص این میزان اعتبار به این سد در ۱۱ سال گذشته بی سابقه بوده است. 
 
او در این سفر با مردم منطقه سد تنگ سرخ دیدار و گفتگو کرد.
 
روشنفکر در  این دیدار مردمی  قول داد مشکلات و درخواست‌ های مردم منطقه سد تنگ سرخ در شورای اداری استان با حضور استاندار و مدیران استانی مطرح و برای رفع این مشکلات تصمیم گیری شود.
انتهای پیام/س
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.