سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ضرورت مصرف بهینه و منطقی برق از سوی مشترکان در هفته پیش رو

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه با تاکید بر مصرف بهینه و منطقی برق از سوی مشترکان، گفت : مصرف بهینه برق باتوجه به افزایش دمای هوا در اغلب مناطق کشور از جمله استان کرمانشاه در هفته پیش‌رو ضروری است.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، امیر ظهرابی سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه گفت : با پیگیری‌ها و تدابیر اندیشیده شده مقرر است شرکت‌های توزیع و برق منطقه‌ای غرب به نحوی برنامه‌ریزی و مدیریت کنند که در مناطق مسکونی قطعی برق نداشته باشیم.

او با قدردانی از همراهی و مشارکت مردم در استفاده بهینه از انرژی برق گفت : روند مصرف باوجود افزایش دمای نسبی هوای مناطق مختلف استان روند نسبتأ ثابتی را طی می‌کند.

او افزود: با توجه به ورود به فصل گرما و افزایش سه تا پنج درجه دمای هوا در هفته پیش رو و با رعایت اصول مصرف بهینه بتوانیم هیچگونه قطعی برق در مناطق مسکونی نداشته باشیم.

سرپرست اداره کل مدیریت بحران استانداری کرمانشاه افزود: براساس مصوبات ستاد بحران مقرر شده در صورتیکه برق مصرفی اداره یا سازمانی نسبت به مدت مشابه افزایش یابد شرکت توزیع برق موظف است نسبت به قطع برق راسأ اقدام نماید.

ظهرابی گفت: انتظار می‌رود شهرداری‌ها به ویژه شهرداری کرمانشاه، اداره کل پایانه‌ها و حمل و نقل جاده‌ای با هماهنگی شرکت توزیع و برق منطقه‌ای روشنایی محور‌ها و معابری که اولویت کمتری دارند را با هماهنگی و تشکیل کمیته‌ای و با رعایت ضوابط مدیریت کنند .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.