سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده انتظامی استان زنجان:

حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده اراده و وحدت ملی است

سردار جهانبخش با اشاره به آمادگی پلیس برای برقراری امنیت در انتخابات گفت: حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده اراده و وحدت ملی است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، سردار جهانبخش فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی از مدت‌ها قبل با برنامه ریزی هدفمند و تعامل با دیگر نیرو‌های مسلح و دیگر دستگاه‌های اجرایی استان زنجان، استفاده مناسب از ظرفیت‌های مختلف استانی را در تامین امنیت انتخابات در دستور کار قرار داده است.

او با اشاره به توانمندی بالای نظام مقدس جمهوری اسلامی برای انتخابات امن، افزود: پلیس تامین امنیت انتخابات را بر عهده دارد و این یک افتخار برای سربازان ملت در نیروی انتظامی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه ارتقاء مشارکت مردم بر انتخابات یک اصل است، تصریح کرد: قدرت و اقتدار ملی هر کشوری در حمایت توده‌های اجتماعی از شعور سیاسی آن کشور است

سردار جهانبخش حضور در انتخابات را یک وظیفه شرعی و ملی برای همگان دانست و ادامه داد: همه ما بایستی هم خود در انتخابات شرکت کرده و هم دیگران را به حضور در این آزمون بزرگ ترغیب کنیم و هم فردی اصلح را با معیار‌هایی که مقام معظم رهبری (مدظله العالی) برای ما ترسیم کردند انتخاب کنیم.

او وفاق اجتماعی و همبستگی اجتماعی دستگاه‌های امدادی و خدمات رسان و مشارکت جمعی شهروندان را ضرورتی انکار ناپذیر در برگزاری یک انتخابات سالم و امن برشمرد و گفت: وفاق، مقدّمه همبستگی و همبستگی مقدّمه نظم اجتماعی است و مهم‌ترین هدف از ارتقاء توان عملیاتی پلیس نیز تنها فراهم کردن بستر مناسب برای خلق هرچه با شکوهتر این حماسه سیاسی است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به آمادگی کامل پلیس برای امنیت و آرامش مناسب برای برگزاری یک انتخابات سالم و امن، ادامه داد: حضور پرشور در انتخابات نشان دهنده جلوه گاه اراده ملت و وحدت ملی است.

سردار جهانبخش با اشاره به فرامین راهگشای مقام معظم رهبری مبنی بر حضور حداکثری افراد جامعه در انتخابات،گفت: پلیس استان زنجان با بهره گیری از تمامی یگان‌های عملیاتی و ستادی و همکاری بسیار مطلوب با سپاه استان زنجان، بسترلازم را برای برگزاری انتخاباتی باشکوه و خلق حماسه‌ای دیگر در کارنامه پر افتخار انقلاب اسلامی فراهم کرده است.

فرمانده انتظامی استان زنجان با بیان اینکه تسلط و اشراف اطلاعاتی بالا نشان از این دارد که در برگزاری انتخاباتی امن هیچ گونه دغدغه‌ای نداریم، افزود: تحقق منویات مقام معظم رهبری در ناجا اولویت است که تسلط و اشراف بالا در ماموریت‌ها خصوصا انتخابات گواه بر این ادعا است.

 

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.