سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد:

همگامی بسیج و نظام سلامت در مقابله با کرونا ادامه می‌یابد

حسینی گفت: با توجه به همگامی اثرگذار و شایسته بسیج و نظام سلامت، در راستای مقابله با کرونا، این همکاری همچنان ادامه خواهد یافت.

بهاء الدین حسینی مدیر شبکه بهداشت و درمان مهاباد در دیدار با فرمانده جدید قرارگاه امام سجاد (ع) و سپاه مهاباد در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، بیان داشت: ارتقای سلامت و حفظ آن در شهرستان و خدمت به مردم یکی از اهداف مشترک شبکه بهداشت و درمان و سپاه مهاباد است که این هدف مشترک در مقابله با کرونا به خوبی نمایان شد.

حسینی ضمن عرض تبریک انتصاب و تقدیر از فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهاباد، افزود: در بحث پاندمی کرونا در کشور سپاه نشان داد که مانند سایر مواقع بحرانی از همان ابتدا پای کار و پشتیبان مردم هستند انعقاد قرارداد وزارت بهداشت با سازمان بسیج مستضعفین برای مقابله با ویروس کرونا در سطح ملی و حضور این نیرو‌ها در مبادی ورودی شهر، حضور پر رنگ بسیجیان در بحث مراقبتی و نظارتی همگام با نیرو‌های بهداشتی امید و انگیزه خدمتی نیرو‌های حوزه سلامت را دو چندان کرد.

او اضافه کرد: در اداوار گذشته نیز نیرو‌های بسیجی و سپاهی دوشادوش کادر بهداشتی در انجام واکسیانسیون فلج اطفال و اعزام پزشکان و نیرو‌های بهداشتی درمانی برای خدمت به مناطق محروم روستایی همیشه نقش پر رنگی داشته اند.

سرهنگ جلیل نقشی قره باغ فرمانده قرار گاه امام سجاد و سپاه مهاباد اظهار داشت: به عنوان یک سرباز و خدمتگزار در خدمت مردم شهرستان هستم در وضعیت شیوع کرونا نیرو‌های بسیجی همیشه در صحنه بودند.

او افزود: بیماری کرونا باعث شد تا همه مردم جامعه به اهمیت نعمت سلامت در وجود انسان پی برده و ایثار گری و تلاش‌های کادر درمانی را در کشور مورد ستایش قرار دهند.

فرمانده قرار گاه امام سجاد و سپاه مهاباد با تشکر از کادر درمانی و بهداشتی تصریح کرد: از تلاش‌های مخلصانه مدافعان عرصه سلامت اعم از پزشکان، کادر درمانی و بهداشتی، نیرو‌های خدماتی و اداری و همه کسانی که در این شرایط حساس، مجاهدانه در حال تلاش برای کنترل و مقابله با بیماری کرونا بوده و هستند به عنوان یک سرباز تشکر و قدردانی می‌نمایم.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.