سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نگرانی از برگزاری نشست‌های خانگی انتخاباتی و شیوع کرونا

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: وضعیت بیماری کرونا شکننده بوده و شرایط ایجاب می‌کند ستاد‌های انتخاباتی از برگزاری نشست‌های خانگی پرهیز کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت شهرستان اهواز گفت: شکننده بودن وضعیت بیماری کرونا ویروس در استان ایجاب می‌کند ستاد‌های انتخاباتی از برگزاری نشست‌های خانگی پرهیز کنند و معمولا نشست‌های انتخاباتی نامزد‌های شورای شهر در خانه برگزار می‌شود و ما از این بابت نگران هستیم.

او با بیان اینکه نیرو‌های ما به صورت شبانه روز از ستاد‌های انتخاباتی بازدید می‌کنند، افزود: قطعا نکات لازم در خصوص رعایت اصول بهداشتی را به آن‌ها تذکر می‌دهند ستاد‌های نامزد‌های انتخاباتی هم تا کنون همکاری خوبی با ما داشته اند.

مردانی با اشاره به اینکه هر چه به زمان انتخابات نزدیک‌تر می‌شویم نشست‌های خانگی نامزد‌های انتخاباتی بیشتر می‌شود که امیدواریم رعایت نکات بهداشتی مدنظر باشد، تصریح کرد: یانگین مراجعه به مراکز منتخب شرق اهواز ۴۰۰ تا ۵۰۰ است که از ۵۰ درصد این تعداد که علائم مشخص دارند، تست پی سی آر گرفته می‌شود.

دبیر شورای سلامت اهواز گفت: سهمیه جدید واکسن هنوز به دست ما نرسیده و در حال حاضر تنها دوز دوم واکسن بیماران خاص را تزریق می‌کنیم. قطعا به محض دریافت واکسن این موضوع را به شهروندان اطلاع رسانی می‌کنیم.

او افزود: حداقل زمان دریافت دوز دوم واکسن اسپوتنیک ۲۸ روز بوده و تا ۶۰ روز هم امکان تزریق وجود دارد. فاصله بین دوز اول و دوم واکسن سینوفارم و آسترازنکا نیز به ترتیب تا ۴۵ و ۹۰ روز ایرادی ندارد.

انتهای پیام/م

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.