سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در هفته جهاد کشاورزی؛

امسال ۷۷ طرح با سرمایه گذاری بیش از ۹۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان گفت:در هفته جهاد کشاورزی امسال ۷۷ طرح با سرمایه گذاری ۹۰۰ میلیارد ریال در استان به بهره برداری می‌رسد.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت:در هفته جهاد کشاورزی امسال ۷۷ طرح با سرمایه گذاری ۹۱۸ میلیارد  و ۷۰۰ میلیون ریالی در استان به بهره برداری می‌رسد.

منصور رضوانی جلال با اشاره به اشتغال زایی ۴۷۵ نفر با اجرای این طرح‌ها افزود: ۲ هزار و ۳۱۸  خانوار روستایی هم از این خدمات بهره مند می‌شوند.

او می‌گوید: مهمترین طرح‌هایی که در هفته جهاد کشاورزی به بهربرداری می‌رسد طرح‌های آبیاری نوین، واحد‌های پرورش بره‌های پرواری، گوسفند داشتی و گوساله پرواری، پرورش ماهی سردابی، پرورش قارچ، گلخانه‌های سبزی و سیفی‌جات، کارخانه خوراک دام و بسته بندی حبوبات است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان افزود: در هفته جهاد کشاورزی که از ۲۱ تا ۲۷ خرداد است ۳۷ طرح در بخش آب و خاک، ۱۶ طرح تولیدات دامی، یک طرح شیلات، ۵ طرح صنایع تبدیلی، ۱۷ طرح تولیدات گیاهی، و یک طرح در بخش ترویج  و آموزش کشاورزی به بهره برداری می‌رسد.

رضوانی جلال افزود: در این هفته ۶ طرح آبیاری‌های کم فشار ومرمت قنوات و شرکت زنجیره مرغ هم عملیات اجرایی آن‌ها آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ا

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.