سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اخبار شوراها؛

خودداری کاندیدای شورای شهر از حضور در منازل مردم/سلامت مردم در اولویت است

جدید ترین خبر ها و شنیده های انتخابات شوراهای کهگیلویه و بویراحمد را در بسته انتخاباتی دنبال کنید.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج، در بسته انتخاباتی امروز کهگیلویه و بويراحمد تلاش می کنیم جدیدترین اخبار و اطلاعات نامزدهای شورا‌های اسلامی شهر و روستا‌ را به خوبی انعکاس دهیم پس همراه ما باشید.

انجام فعالیت تبلیغاتی کاندیدا با تعهد کتبی

صفا حبیبی فر بخشدار دیشموک با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری مردم در انتخابات ۲۸ خرداد گفت: از کاندیدا خواستار رعایت قوانین بهداشتی و دستورالعمل‌ های بهداشتی و نهی از حضور در منازل مردم هستیم.

حبیبی فر با اشاره به وعده‌ های انتخابات کاندیدای شهر دیشموک افزود: در یک برنامه، فعالیت‌ های تبلیغاتی کاندیدا با همکاری شهرداری و نیروی انتظامی در فضای باز با تعهد کتبی انجام می‌شود.

او با اشاره به حضور افراد روستایی برای رای گیری در روز انتخابات در شهر دیشموک گفت: رأی گیری افراد روستایی طبق قانون برای شهر‌های زیر ۲۰ هزار تن جمعیت ممنوع می‌باشد و روستائیان بایستی در محل روستای خود رأی دهند.

حجت الاسلام علی اکبر راوند امام جمعه دیشموک با اشاره به اهمیت گرم کردن تنور انتخابات گفت: ضروری است تا یک فضایی ایجاد شود تا کاندیدا در یک مکان عمومی و سرباز به بیان دیدگاه بپردازند.

انصاری فرمانده حوزه مقاومت بسیج امام محمدتقی (ع) دیشموک گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان حافظ انقلاب از آرای مردم دفاع می‌کند.

انصاری افزود: برای امنیت انتخابات کارت ویژه حفاظت از صندوق صادر می‌شود و بسیجیان با مجوز رسمی از آرای مردم صیانت می‌کنند.

پایبندی کاندیدای شورای شهر به دستورالعمل های بهداشتی

سید مسعود حسینی فرماندار باشت گفت: برای هر چه بهتر برگزار شدن انتخابات پیش رو در ۶۱ شعبه اخذ رای این شهرستان اقدامات لازم انجام شده است.

حسینی بر رعایت دستورالعمل های بهداشتی و مصوبات ستاد کرونا در این شهرستان تاکید کرد و گفت: برپایی هر گونه تجمعات انتخاباتی در خارج از مکان مشخص شده در سطح شهر باشت و بوستان ممنوع می باشد.

او تصریح کرد: در این دور از انتخابات به دلیل شیوع ویروس کرونا شرایط انتخابات تا حدودی متفاوت تر از ادوار گذشته خواهد بود.

فرماندار باشت اظهار داشت: در فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی دستورالعمل های بهداشتی رعایت شود و رعایت نکردن دستورالعمل های بهداشتی تهدیدی برای سلامت مردم می باشد که پیگیری قانونی خواهد داشت.

او ادامه داد: برگزاری هر گونه همایش، تجمع انتخاباتی، سخنرانی در مکان های سر بسته  طبق مصوبه ستاد ملی کرونا ممنوع است و در صورت مشاهده طبق قانون با متولیان برگزاری این نشست ها برخورد خواهد شد.

حسینی گفت: به منظور هماهنگی های لازم جلسات متعددی با نامزدهای شورای شهر و روستا، ستادهای تبلیغاتی آن ها و همچنین مسئولین ستادهای تبلیغاتی نامزدهای میان دوره ای مجلس و  ریاست جمهوری در این شهرستان انجام شده است.

فرماندار باشت ابراز کرد: به دلیل احتمال شیوع پیک کرونا در شهرستان برپایی تجمعات و تبلیغات انتخاباتی خارج از زمانبندی تعریف شده ممنوع می باشد و کاندیدای انتخاباتی باید طبق دستورالعمل های ابلاغی به قانون عمل کنند.

او بر رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی، پیشگیری از تخلفات انتخاباتی و ایجاد نظم و انسجام فعالیت های تبلیغاتی نامزدهای انتخاباتی و تاکید شد.

فرماندار باشت گفت: تلاش برای آرامش فضای انتخابات وظیفه همه مسئولان، رسانه های ارتباط جمعی،فعالان عرصه تبلیغات،هواداران و نامزدهاست.

او تصریح کرد: سلامت،امنیت،آرامش و حضور حداکثری مهمترین اولویت های برگزار کنندگان انتخابات ۲۸ خرداد امسال است.

حسینی با بیان اینکه عوامل اجرایی این شهرستان برای برگزاری انتخاباتی پرشور و سالم آمادگی کامل دارد گفت: انتظار می رود  رسانه های ارتباط جمعی همه تلاش خود را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات امسال به کار گیرند.

برای برگزاری  انتخابات پیش رو ۴۰ شعبه برای بخش مرکزی و ۲۱ شعبه برای بخش بوستان در نظر گرفته شده است.

 ۳۸ درصد از شعب اخذ رأی این شهرستان معادل ۲۳ شعبه در شهر و مابقی در روستاهاست.

انتخابات ریاست جمهوری، ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و میاندوره‌ ای مجلس شورای اسلامی به صورت همزمان با سراسر کشور ۲۸ خردادماه امسال برگزار می‌شود.

انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.