سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار سیستان و بلوچستان:

جمهوریت و اسلامیت دو بال پرواز است

موهبتی گفت: جمهوریت و اسلامیت دو بال پرواز است که هرکدام از آن‌ها آسیب ببیند حتما جامعه دچار مشکل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، احمدعلی موهبتی استاندار سیستان و بلوچستان در نشست ستاد اجرایی انتخابات گفت: مردم باید حضور حداکثری پای صندوق‌های رای داشته باشند، زیرا انتخابات وظیفه وزارت کشور است و باید تدابیر لازم برای این مهم فراهم شود.

وی افزود: فرمانداران و بخشداران باید مردم را به مشارکت در انتخابات دعوت کنند تا شاهد انتخاباتی باشکوه باشیم.

استاندار سیستان و بلوچستان ادامه داد: مشارکت مردم در انتخابات در افزایش ثبت نام‌ها در شورا‌های شهر و روستا نشان از شرکت باشکوه مردم در این فعالیت سیاسی دارد.

وی ادامه داد: ما باید بستر لازم را برای شرکت حداکثری مردم در انتخابات فراهم کنیم تا مردم حضور پررنگ خود را در این امر مهم داشته باشند چراکه نقش‌آفرینی مردم از اصول اساسی آرمان‌های انقلاب گنجانده شده است.

موهبتی تصریح کرد: انتخابات در هیچ صورتی تعطیل بردار نیست و همه باید برای روز انتخابات تمام تدابیر و تلاش خود را انجام دهیم.

وی بیان کرد: انتخابات از دو منظر با انتخابات قبل فرق دارد اول از نظر نیروی انسانی و دوم شیوع ویروس کرونا که با توجه به تمهیداتی که دیده شده مشکلی پیش نخواهد آمد.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری به همراه ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا، میان دوره‌ای مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری ۲۸ خردادماه به صورت همزمان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.