سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از ضرورت برپایی یک ستاد نامزد‌های انتخابات شورای شهر در هر منطقه تا لزوم آموزش سمنانی ها در رای دادن الکترونیک

مهم‌ترین اخبار انتخاباتی شورای شهر و روستای استان سمنان را در بسته انتخابات ۱۴۰۰ باشگاه خبرنگاران جوان سمنان مطالعه کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، انتخابات شورای شهر و روستا یکی از مهم‌ترین انتخابات در هر شهرو روستا است که ۴ سال یک بار برگزار شده و مردم هر استان با حضور در صندوق‌های رای وضعیت عمرانی و شهری خودشان را تغییر می‌دهند.

مردم استان سمنان با حضور حداکثری و پرشور خود در انتخابات ۲۸ خرداد بار دگر قرار است همبستگی خود را به همگان نشان داده و با هر یک رای خود، اقتدار و دلبستگی به نظام را نمایان کنند.

۶ ماه تا ۳ سال حبس در انتظار خاطیان نیرو‌های مسلح در انتخابات

رحیم یونسی زرینی رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح استان سمنان ، گفت:  یکی از وظایف نیروهای مسلح در ایام انتخابات حفظ سلامت و امنیت آن  است و نیروی انتظامی و سپاه پاسداران تمهیدات لازم را در جهت برگزاری انتخابات پرشور و سالم اقدامات لازم را انجام داده و در وضعیت کامل برای تامین امنیت انتخابات هستند .

نامزد‌های انتخابات شورای شهر در هر منطقه مجاز به برپایی یک ستاد هستند

سید عباس دانایی دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: سمنان با توجه به اینکه سه منطقه شهرداری دارد هر نامزد انتخابات شورای اسلامی شهر مجاز به برپایی سه ستاد در سمنان، شاهرود مجاز به برپایی ۲ ستاد و بقیه شهر‌ها مجاز به برپایی یک ستاد انتخاباتی است.

سمنانی‌ها رای دادن الکترونیک را فرا بگیرند

حبیب الله خجسته پور رئیس ستاد انتخابات استان سمنان در جلسه مشترک اعضای ستاد انتخابات و روسای هیات‌های انتخاباتی و فرمانداران گفت: همه مراحل ۲۵ گانه انتخابات شورا‌های اسلامی شهر در سمنان الکترونیکی است و شهروندان ضمن فراگیری روند رای دادن دیجیتال، کد نامز‌های مورد نظر خود را به همراه داشته باشند.

انتهای پیام / گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.