نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان گفت: ما باید به تعداد شهرستان‌های کشور پایتخت داشته باشیم یعنی اختیار هیئت وزیران را به شهرستان‌های کشور تفویض کنیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، قاضی زاده هاشمی نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در صحبت با مردم سمنان در شبکه استانی این استان و مستند ایران سرای من، گفت: سلسله مراتب مدیریتی در کشور به علت این که اختیار ندارد پاسخگو نیست و ما اختیارات هیئت وزیران را به کسانی دیگر از جمله فرمانداران تفویض کنیم و بودجه شهرستان‌ها را هم در اختیار فرمانداران قرار می‌دهیم و از این طریق تمام مسئولان را پاسخگو می‌کنیم.

قاضی زاده هاشمی بیان کرد: شهرستان دامغان آب‌های زیر زمینی اش مناسب پرورش پسته است و همچین در زمینه قالیبافی، معادن بسیار غنی، سنگ‌های فوق العاده ظرفیت دارد.

او افزود: در سمنان بخشی از اقتصاد شهر در اختیار دانشگاه است و بیکاری به علت مهاجرپذیری بودن بالا رفته که باید چاره اندیشی شود.

نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری گفت: شاهرود شهر فرهنگی تاریخی شهر عرفا شهر علمای بزرگ است و این شهر در زمینه کشاورزی ده درصد انگور کشور را تولید می‌کند و باید صنایع تبدلی آنجا گسترش یابد.

قاضی زاده هاشمی گفت: گرمسار، چون نزدیک به تهران است می‌شود به عنوان شهری که سربار خدمات تهران را انجام می‌دهد برنامه ریزی جدی برای این شهر شود.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار