سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در مراسم E۳ ۲۰۲۱ رخ داد؛

شرکت Square Enix بازی Guardians Of The Galaxy را معرفی کرد

شرکت Square Enix برای معرفی بازی های جدید خود مانند سال های قبل در کنفرانس مجازی E3 شرکت کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، کنفرانس E3 چند سالی است که برگزار می‌شود و امسال به دلیل شیوع کرونا و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت مجازی از شب گذشته و با معرفی بازی‌هایی از شرکت یوبیسافت کار خود را شروع کرد.

این رویداد در شب دوم میزبان سه شرکت بود که Square Enix یکی از آنها است. این شرکت در رویداد E3 بازی‌های جدیدی را معرفی کرد و همانطور که انتظار می‌رفت. این شرکت چند سالی است که در این رویداد حضور دارد.


بیشتر بخوانید


شرکت بازی سازی Square Enix در این مراسم بازی جدید خود را با نام Guardians Of The Galaxy به بینندگانی که اغلبشان گیمرهای حرفه ای هستند معرفی کرد. این بازی یک عنوان تک‌نفره داستان محور خواهد بود که مدت زمان زیادی است که این شرکت در حال طراحی و ساخت آن است و باید در تاریخ ۴ آبان منتظر عرضه آن باشیم. این شرکت اعلام کرد که این بازی روی کنسول‌های ایکس باکس سری ایکس و اس، پلی استیشن ۵، پی‌استیشن ۴، ایکس باکس وان و پی‌سی عرضه می‌شود.

شرکت Square Enix درباره این بازی گفت که داستان محور شخص سوم است و بازیکن باید به جای شخص استار لرد بازی کند.

در این کنفرانس نمایش جدیدی از بازی Avengers هم نمایش داده شد که شخصیت Black Panther با محتوای اختصاصی خودش به این نسخه اضافه شده است. در این رویداد و در نمایش معرفی بازی اونجرز، پلنگ سیاه هم نمایش داده شد.

شرکت Square Enix از بازی پیکسل مستر هم رونمایی کرد که این بازی در استیم و موبایل در دسترس علاقه مندان به بازی‌های این شرکت خواهد بود.

بازی Babylon's Fall نیز در این رویداد معرفی شد که برای پلی استیشن ۵، پلی استیشن ۴ و پی‌سی عرضه می‌شود.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.