سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

علوی: امیدوارم بتوانیم سپاهان را شکست دهیم

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان در ارتباط با قرعه این تیم در جام حذفی فوتبال توضیحاتی را بیان کرد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد علوی سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان درباره قرعه این تیم در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی عنوان کرد: سپاهان تیم خوبی است، ما ۲ بار با تیم سپاهان بازی می‌کنیم، یکبار در لیگ و یکبار هم در جام حذفی و تمام توان خودمان را می‌گذاریم که بتوانیم از سد سپاهان بگذریم و نتایج خوبی کسب کنیم.

علوی درباره آخرین وضعیت فولاد گفت: متاسفانه تیم ما به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا بسیار خسته بود و پنجره نقل و انتقالات باشگاه ما بسته است، تا آمدیم به بازیکنان انرژی بدهیم پنجره بسته شد و همین موضوع کل تیم ما را خسته کرد.

علوی در ارتباط با تقابل تیم ملی کشورمان مقابل بحرین و عراق گفت: تیم ملی ما نشان داد لیاقتش را دارد که بتواند بهترین تیم آسیا باشد. تیم عراق تیمی بسیار فیزیکی بوده و سبک بازی این تیم شبیه به فوتبال ایران است. تیم ما از نظر مهره بسیار سرتر است. بازیکنانی که در اروپا و کشور‌های عربی بازی می‌کنند باید نشان بدهند که سطح فوتبال ایران خیلی بالاتر از کشور‌های حوزه خلیج فارس است.

سرپرست تیم فولاد در خصوص اینکه هواداران به تیمشان فشار وارد کرده و با یک باخت اعتراض می‌کنند گفت: سال گذشته هم همین اتفاقات رخ داد. من از هواداران تیم و فولادی‌های اصیل خواهش می‌کنم صبر داشته باشند. صبر آن‌ها باعث شد سال قبل ما سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را بگیریم. فولاد تیمی جنگنده است و ما هم سعی می‌کنیم پله پله و آرام آرام چه از طریق لیگ و چه از طریق جام حذفی نتایج خوبی گرفته و به لیگ قهرمانان آسیا صعود کنیم.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.