سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادامه روند ثبت نام حوزه‌های علمیه خراسان جنوبی تا ۲۵ خرداد 

مسئول اداره آموزش و پژوهش مدارس علمیه خراسان جنوبی از ادامه ثبت نام برای مدارس علمیه خراسان جنوبی تا تاریخ ۲۵ خرداد خبر داد.

شیدایی مسئول اداره آموزش و پژوهش مدارس علمیه خراسان جنوبی در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند، گفت: بعد از به پایان رسیدن دوره ثبت نام در ۲۵ خردادماه ، آزمون مجازی در تاریخ ۳۱ خردادماه امسال برگزار می‌شود و داوطلبان بعد از قبولی در آزمون دعوت به مصاحبه خواهند شد.

او با اشاره به اینکه تا تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۴۵۸ نفر  از  ثبت نام شدگان اولویت اول شان را مدارس علمیه خراسان جنوبی انتخاب کردند  افزود: هر فرد هنگام ثبت نام باید اولویت بندی خود را برای محل دلخواه تحصیل اش انتخاب کند تا در صورت قبولی در آزمون و مصاحبه، مشغول تحصیل در آن مدرسه علمیه شود.

شیدایی ادامه داد: با لحاظ اولویت بندی‌های اول، دوم و سوم، در  مجموع تا تاریخ ۲۰ خرداد، ۵۹۹ نفر خراسان جنوبی را به عنوان محل تحصیل شان انتخاب کردند که این میزان در سال گذشته  ۵۰۰ نفر تا تاریخ آخرین روز ثبت نامی بود.

مسئول اداره آموزش و پژوهش مدارس علمیه خراسان جنوبی با بیان اینکه امسال رشد ۱۵ درصدی متقاضیان برای تحصیل در استان مان را نسبت به پارسال داریم  اظهار کرد: این در حالی است که هنوز ثبت نام ادامه دارد و پیش بینی می‌شوذ تا روز آخر ثبت نامی‌های اولویت اول به ۵۰۰ نفر برسد.

انتهای پیام / ط آ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.