سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تاکید ائمه جمعه شیعه و سنی بر حضور گسترده مردم در انتخابات

ائمه جمعه شیعه و سنی در ریگان بر حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام حبیب رضا زاده، امام جمعه ریگان در همایش علمای اهل سنت و اهل تشیع شهرستان ریگان گفت: دشمن قسم خورده ما دندان تیز کرده است تا مردم در انتخابات شرکت نکنند. 

او با بیان اینکه برای رسیدن به امنیت پایدار در جمهوری اسلامی و انسجام و همدلی حضور باشکوهی در انتخابات خواهیم داشت، افزود: مردم شهرستان اعم از تشیع و تسنن در انتخابات پیش رو، حضوری گسترده و باشکوه خواهند داشت.

مولوی عبیدالله شهیکی، امام جمعه اهل سنت فهرج نیز در این همایش گفت: باید از فرصت انتخابات استفاده کنیم و انتخابات را در راس امورات خود قرار دهیم.

 او  تصریح کرد: ما یک روز در انتخابات شرکت می کنیم؛  اما ۴سال سرنوشت کشور خود را رقم خواهیم زد.

مولوی شهیکی بیان کرد: ما فردی را انتخاب کنیم که انقلابی و  جهادی بوده و تمام تلاشش رفع دغدغه معیشت و بیکاری جوانان باشد  و در کتار مردم قرار بگیرد. 

مولوی دلشاد نارویی، امام جمعه اهل سنت ریگان نیز گفت: انتخابات یک وظیفه شرعی است و همه ما باید حضوری باشکوه در انتخابات داشته باشیم.

او با بیان اینکه همه ما باحضور در انتخابات دشمنان این نظام را نا امید سازیم، افزود: حضور ما در انتخابات نسبت به سال های گذشته با شکوه تر خواهد بود. 

انتهای پیام/ م 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.