سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری:

مشارکت مردم در انتخابات حفاظت از انقلاب است

ماموستا رستمی گفت: مشارکت و حضور پر شور مردم در ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حفاظت از انقلاب اسلامی را به دنبال دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، ماموستا فایق رستمی نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان روز شنبه در نشست با روحانیون دیواندره اظهار داشت: روحانیون وارثان پیغمبر و حامل شریعت هستند، زیرا شریعت و رفتار آنان را برای مردم بیان می‌کنند.

او با اشاره به اینکه شهرستان دیواندره مهد علم پیشرفت و اگاهی بوده، افزود: چهره شهر دیواندره از بدو ورود با بنر‌های تبلیغات کاندیدا‌ها و مدارک دانشگاهی عالی ثبت شده آنان بر روی بنر‌ها نشان از وفاداری به انقلاب و خدمت به شهرو مردم شان را در نظر دارند.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان گفت: دولت باید توجه ویژه‌ای به شهرستان دیواندره داشته باشد که از نظر گردشگری، کشاورزی و عمرانی عقب ماندگی‌های این شهر در آینده با روی کارآمدن دولت جدید جبران کند.

ماموستا رستمی با تاکید بر اینکه روحانیون محور متفکر جامعه بوده، افزود: وظیفه آنان امروز در تریبون‌های مساجد و حضور در بین مردم برای شرکت در انتخابات ۲۸ خرداد که بتوانیم بار دیگر نقشه شوم دشمنان را ازبین ببریم.

او تاکید کرد: مشارکت بالای مردم در انتخابات ۲۸ خرداد نشان از یکدلی و وحدت مردم است که بتوانیم نقشه دلسرد کردن مردم توسط دشمنان نظام را در پای صندوق‌های رای برای همیشه از بین ببریم.

فرماندار شهرستان دیواندره نیز گفت: مردم این شهرستان همیشه و در ادوار گذشته انتخابات مشارکت بالای داشته اند که نشان از درایت بالای آنان در پشتیبانی از نظام و انقلاب است

جمال ارشدی با اشاره به اینکه تمام تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات ۲۸ خردا د ریاست جمهوری و شورا‌های شهر و روستا را درشهرستان دیواندره در نظر گرفته شده و افزود: ۲۵۰۰ نفر عوامل اجرایی با ۱۲۱ شعبه ثابت و سیاراخذ رای را در ۲۸ خرداد بر عهده دارند.

او تاکید کرد: روحانیون شهرستان دیواندره همیشه در تمام صحنه‌ها حضور پر رنگی داشته اند که انتظار می‌رود با ارشاد‌های لازم مردم را به پای صندوق‌های رای دعوت کنند.

سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری و ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.