سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ستادهای انتخاباتی عامل ایجاد موج پنجم کرونا

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:اگر دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی رعایت نشود، شاهد ایجاد موج پنجم کرونا هستیم.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، ابراهیم شکیبا معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ابراز نگرانی کرد و گفت: اگر دستورالعمل‌های بهداشتی در ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌های ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا رعایت نشود، شاهد ایجاد موج پنجم کرونا هستیم.

او از شیوه تبلیغات بسیاری از ستاد‌های انتخاباتی مربوط به نامزد‌های ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر انتقاد کرد و آن را برای آینده استان خطرناک دانست.

او گفت: اگر شرایط به همین منوال پیش برود و ستاد‌های انتخاباتی نامزد‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی و توصیه‌های ارائه شده بی تقاوت باشند احتمال اینکه وارد پیک پنجم کرونا شویم زیاد است.

شکیبا ادامه داد: آنچه که بیش از همه ما را نگران کرده ازدحام زیادی در بسیاری از ستاد‌ها انتخاباتی، توزیع شام و عدم استفاده بسیاری از افراد حاضر در این ستاد‌ها از ماسک است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از تزریق واکسن به ۱۴۸ نفر از نامزد‌های انتخابات شورای شهر کرمانشاه خبر داد و گفت: فعلا به دلیل محدودیت‌ها سهمیه‌ای به اعضای ستاد‌های انتخاباتی این افراد اختصاص پیدا نکرده است.

او از رئیس دفتر شورای نگهبان در استان خواست که در شعبات اخذ رای تا جایی که قانون اجازه می‌دهد از حداقل نفرات به عنوان عوامل اجرایی استفاده شود تا شاهد ازدحام بی مورد در حوزه‌های رای گیری نباشیم.

انتخابات شورای شهر کرمانشاه الکترونیکی برگزار خواهد شد

فرماندار کرمانشاه از الکترونیکی شدن کار برگزاری انتخابات در این شهرستان خبر داد و گفت: ۲ هزار و ۶۵ صندوق الکترونیک برای این مهم اختصاص پیدا کرده و کار آموزش بیش از یک هزار و ۳۱۴ نفر برای کار با این دستگاه‌ها و دریافت آموزش‌های لازم انجام شده است.

فضل الله رنجبر با بیان این‌که ۷۲۱ شعبه اخذ رای در شهرستان کرمانشاه آرای مردم را جمع‌آوری خواهد کرد، گفت: ۴۵۸ شعبه مخصوص شهر کرمانشاه است که ۴۴۶ شعبه به‌صورت ثابت و ۱۲ شعبه به‌صورت سیار آرای مردم را اخذ می‌کنند.

او در عین حال بر خلوت شدن شعبات اخذ رای از عوامل اجرایی اضافی تاکید کرد و افزود: به واسطه شیوع کرونا باید بتوانیم انتخابات را با حداقل نفرات قانونی در هر شعبه مدیریت کنیم .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.