سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در کرمان برگزار می‌شود

در دیدار رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری و استاندار کرمان، مقدمات برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری در کرمان با توجه به ظرفیت‌های استان بررسی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری جمهوری اسلامی ایران در دیدار با استاندار کرمان، از دوچرخه‌سواران کرمانی به عنوان پتانسیل‌های انگشت‌شمار نام برد و گفت: کرمان جزو شش استان دارای پیست دوچرخه‌سواری اختصاصی است که شرایط را برای برگزاری تور بین‌المللی فراهم می‌کند و این تور به نام سردار شهید سلیمانی نامگذاری خواهد شد.

او خواستار کمک برای تجهیز و نگهداری پیست دوچرخه‌سواری کرمان شد و افزود: حسین اسلامی از مفاخر دوچرخه‌سواری کشور هستند که قهرمانی المپیک و آسیا را در کارنامه ورزشی خود دارد.

رئیس فدراسیون دوچرخه‌سواری ایران تصریح کرد: با ظرفیت‌های استان کرمان در رشته دوچرخه‌سواری، شرایط مهیاست که شکوفایی ویژه‌ای را در این رشته شاهد باشیم.

علی زینی‌وند استاندار کرمان نیز در این دیدار به ناعدالتی در امکانات ورزشی در استان‌ها اشاره کرد و مسئولیت اجتماعی نهاد‌ها و شرکت‌ها را حمایت از رشته‌ها و تیم‌های ورزشی دانست.

او افزود: پیشنهاد تاسیس سازمان مسئولیت‌های اجتماعی در استان را داده‌ایم و آماده‌ایم این کار را به صورت پایلوت در بخش ورزش استان آغاز کنیم.

استاندار کرمان از استقبال و آمادگی استان برای برگزاری تور بین‌المللی دوچرخه‌سواری خبر داد و تصریح کرد: خط دوچرخه‌سواری مسیر هفت باغ علوی برای برگزاری مراسم رسمی، مسابقات و استفاده عموم شهروندان جداسازی می‌شود.

انتهای پیام/ب

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.