رئیس فدراسیون دوچرخه سواری گفت: برای نگهداری و تجهیز پیست دوچرخه سواری کرمان باید کارگروه آموزش دیده ای تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، محمود رشیدی رئیس فدراسیون دوچرخه سواری جمهوری اسلامی ایران در مجمع انتخاباتی هیئت دوچرخه سواری استان کرمان که در محل هتل پارس برگزار شد، گفت: استان کرمان پتانسیل‌های بسیار ویژه‌ای از ادوار گذشته تاکنون داشته است.

او با بیان اینکه از سفر به کرمان بسیار خوشحال و خرسندم؛ چراکه دستاورد‌های خوبی برایم داشته است، افزود: در دیدار با استاندار کرمان از مشکلات و معضلات هیئت توضیح داده شد که این مسائل به اطلاع وی رسید و استاندار برای کمک قول مساعد داد.

رشیدی بیان کرد: استان کرمان پتانسیل خوبی در دوچرخه سواری دارد و ما با تمام توان و ظرفیت مان از هیئت دوچرخه سواری کرمان حمایت خواهیم کرد.

او با بیان اینکه نگهداری و تجهیز پیست دوچرخه سواری کرمان همانطور که در کل کشور ما ۶ مجموعه اینچنینی داریم، کار بسیار سخت و دشواری است، تصریح کرد: برای نگهداری از آن، بایستی مسئول مجموعه، کارگروه آموزش دیده‌ای فراهم کند.

رئیس فدراسیون دوچرخه سواری با اشاره به کارایی فدراسیون بیان کرد: عملکرد این مجموعه برای همگان مشخص و تعریف شده است و می‌توانیم با برگزاری جلسات در هیئت رئیسه، این امر را ارتقا و افزایش دهیم.

او افزود: مسئولیت اصلی، بر عهده خود استان است و بنده با دیدن پیست دوچرخه سواری کرمان، می‌دانم که برای برگزاری مسابقات بین المللی این قابلیت را دارا است و بایستی آن را از این شرایط کنونی خارج کنیم.

رشیدی با اشاره به اینکه برای نگهداری و تجهیز این محل نیاز به علم و هزینه دارد، گفت: بدون شک مسئول هیئت دوچرخه سواری کرمان با مکمل قرار دادن این دو امر، بهترین بهره برداری را از این مجموعه خواهد داشت.

او گفت: پیرو دستورات خوب استاندار کرمان و پیگیری آن از طریق مدیر کل ورزش و مسئول هیئت دوچرخه سواری کرمان و حمایت صد درصدی فدراسیون در بحث لیگ و باشگاه مس کرمان بدون شک اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

رشیدی با بیان اینکه شرایط استان کرمان باسایر استان‌ها متفاوت است، افزود: مطمئن هستم که اتفاقات خوبی برای این مجموعه ورزشی رقم خواهد خورد.

او افزود: نگاه بنده در مجمع به جایگاه بانوان در این حیطه ورزشی، نگاهی عادی، مساوی و عادلانه‌ای است و وجود مواردی محدودیت، مقصر آن فدراسیون و یا هیئت نیست؛ ولی این قول را می‌دهیم که اولین اقدام برای مجوز تور دوچرخه سواری بانوان در اولویت است و برای شروع این کار هر کمکی باشد، انجام خواهیم داد.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.