سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تعیین ۴۵ مکان برای تبلیغات انتخاباتی در مهاباد

در این بسته خبری آخرین اخبار از انتخابات شورای شهر و روستای شهرستان مهاباد را مشاهده می‌کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، در بسته امروز، شنبه ۲۲ خرداد ماه خبر‌های انتخاباتی شورای شهر و روستای مهاباد را می‌خوانید.

۴۵ مکان برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات در مهاباد تعیین شد

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات مهاباد گفت: ۴۵ مکان مناسب در مناطق مختلف این شهر برای تبلیغ نامزد‌های انتخابات ریاست جمهوری و شورای اسلامی شهر در نظر گرفته شده است.

خشایار صنعتی افزود: شهرداری برای حفظ زیبایی شهر و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی در مکان‌های عمومی و دولتی مکان‌هایی را در میدان‌های اصلی و بلوار‌ها برای تبلیغات نامزد‌های انتخابات مشخص کرده است.

او ادامه داد: این اقدام به منظور حفظ زیبایی منظر شهری، برقراری نظم و انضباط در محیط شهری و پیشگیری از نصب اقلام تبلیغاتی روی دیوار، مکان‌های عمومی و دولتی، مبلمان شهری، تابلو‌ها و درختان، انجام شده است.

رئیس هیات بازرسی ستاد انتخابات مهاباد بیان کرد: نامزد‌های انتخاباتی و هواداران آن‌ها مجاز هستند در این نقاط تعیین شده نسبت به الصاق عکس و پیام‌های تبلیغاتی خود اقدام کنند.

صنعتی اضافه کرد: از حامیان داوطلبان انتخابات درخواست داریم با توجه به قوانین انتخابات از نصب پوستر و اقلام تبلیغی در مکان‌های غیرمجاز خودداری و فقط در مکان‌های تعیین شده اقدام به نصب موارد تبلیغاتی نامزد مورد نظر خود کنند.

برخورد با متخلفان در انتخابات برابر با قانون

جانشین فرماندهی انتظامی مهاباد اظهار داشت: نیروی انتظامی ضامن برگزاری یک انتخابات امن و سالم بوده و شرایط لازم را برای حضور حداکثری را برای شهروندان فراهم می‌کند.

سرهنگ سردار علیزاده افزود: هرگونه مزاحمت برای شهروندان در جریان برگزاری تبلیغات انتخاباتی توسط نامزد‌ها و هواداران آن‌ها توسط نیرو‌های انتظامی رصد و با افراد متخلف بدون ملاحظه برخورد قانونی خواهد شد.

او خودداری از تخریب رقیب‌های انتخاباتی را نیز مورد تاکید قرار داد و گفت: نامزد‌های انتخاباتی باید با امیدبخشی به جامعه و ایجاد شور انتخاباتی زمینه حضور حداکثری همراه با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی فراهم کنند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شورا‌های اسلامی شهر و روستا روز ۲۸ خرداد امسال برگزار خواهد شد؛ در مجموع ۴۵۵ کرسی برای شورا‌های اسلامی شهر و روستا در این دوره در مهاباد پیش بینی شده است.

انتهای پیام/ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.