سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات عرصه امتحان ۸۰ میلیون ایرانی است

عضو هیات امنای بنیاد هدایت گفت: انتخابات عرصه امتحان ۸۰میلیون ایرانی است و نباید بگذاریم نظام اسلامی ما غریب بماند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،عصر امروز،حجت الاسلام محمد مهدی ماندگاری عضو هیئت امنای بنیاد هدایت در همایش ستایشگران هدایت که با حضور جمعی از مداحان و ذاکران اهل بیت (ع) در تبریز برگزار شد گفت: امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی، آبرویش در معرض امتحان ۸۰ میلیون نفر قرار گرفته است، نباید بگذاریم نظام اسلامی غریب بماند باید حق نمکی را که خورده ایم ادا کنیم.

اوافزود: امروز دشمن می‌خواهد بلایی بر سر مجالس و منبر‌های ما بیاورد که در زمان پیامبر بر سر مردم مدینه آوردند، امام حسین (ع) برای دین و سیاست قیام کرد. امروز میرخواهند مردم نماز بخوانند و از کشور دفاع نکنند، امروز قرآن می‌خوانند و به مردم می‌گویند در انتخابات شرکت نکنید، نکند نمک بخوریم و نمکدان بشکنیم.

او اضافه کرد: به فرمایش امام راحل، این انقلاب بود که اسلام و عاشورا را زنده کرد، حتی در تمام دنیا صدای مظلوم امام حسین (ع) را طنین انداز کرد، همه این‌ها به برکت خون شهدای ماست، این همه زائر که بسوی حرم امام حسین می‌ورند به برکت خون شهدااست، نفی طاغوت یعنی مرگ بر آمریکا یعنی همان پیروی از ولایت فقیه و باید بر این صراط مستقیم، پایدار بمانیم.

عضو هیان امنای بنیاد هدایت گفت: نگذاریم مکتب امام حسین در کشور ما غریب بشود، هیچ کس منکر مشکلات امروز جامعه نیست مشکلات را با بی اعتنایی و انزوا حل نمی‌کنند بلکه با روی باز و شرکت گسترده در صحنه‌ها حل می‌کنند، امروز مشکلات را با نیامدن پای صندوق نشان ندهیم بلکه با حضور گسترده دشمنان را مایوس کنیم تا از حرم الهی محافظت کنیم ایران حرم اهل بیت است.

حجت الاسلام ماندگاری ذاکرین و مداحان اهل بیت (ع) در استان مورد خطاب قرار داد و گفت: با اشک‌های و نیت‌های خالص مردم را به پای صندوق‌های رای بیاورید، نگذاریم کسی روی خود را به نظام اسلامی برگرداند، شما مداحان و ذاکران در خط مقدم هستید تا این تکلیف بر زمین نماند، روضه خوان‌ها امروز زمان نمک شناسی است، مراقب باشید نمک نشناس نشویم.

در پایان مراسم از خانواده‌های معظم مداحان و ذاکرانی که در ایام کرونایی چشم از جهان فروبستند تجلیل شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.