سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندار ویژه خرمشهر:

شورا کانون قدرت سیاسی نیست اما می تواند کانون قدرت خدمتگزاری به مردم باشد

محمد حیدری گفت: شورا کانون قدرت سیاسی نیست اما می تواند کانون قدرت خدمتگزاری به مردم باشد، قانون هم اختیارات زیادی به شورا تفویض نموده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،محمد حیدری فرماندار ویژه خرمشهر در نشست آموزشی بازرسان شعب اخذ رای گفت: مهم ترین و اصلی ترین وظیفه بازرسان در فرایند انتخابات، صیانت و حفاظت از آرای مردم است.

او ضمن اشاره به وظایف هیات بازرسی انتخابات افزود: کنترل جریان انتخابات، حصول اطمینان از انجام صحیح، دقیق و به موقع وظایف توسط عوامل اجرایی انتخابات، دریافت گزارشی از تخلفات احتمالی در اجرای مفاد قانونی انتخابات از مهمترین وظایف هیات بازرسی انتخابات به شمار میرود.

معاون استاندار و فرماندار ویژه خرمشهر تصریح کرد: برگزاری انتخاباتی شفاف، سالم و با مشارکت حداکثری و اجرای با کیفیت و جدیت هیات بازرسی از اهداف مجریان این دوره از انتخابات است.

حیدری بر لزوم رعایت اصل بی‌طرفی و امانت داری هیات بازرسی انتخابات شهرستان تاکید واضافه کرد: بازرسان  چشم بینای مجموعه وزارت کشور در شعب اخذ رای هستند و این مهم خود اثباتی است براهمیت جایگاه بازرسان و اینکه در تمامی مراحل فرایند انتخابات بازرسان نقش‌آفرینی خواهند کرد.

او گفت: نامزدهای انتخابات شوراهای شهر چارچوب‌های قانونی و اخلاقی را در ایام تبلیغات وهمچنین دیگر مراحل برگزاری انتخابات رعایت کنند و از دادن وعده‌های غیرقابل تحقق که در حیطه وظایف شوراهای اسلامی نیست، خودداری نمایند.

نماینده عالی دولت در شهرستان افزود: شورا کانون قدرت سیاسی نیست اما می تواند کانون قدرت خدمتگزاری به مردم باشد، قانون هم اختیارات زیادی به شورا تفویض نموده و آبادانی و توسعه هر شهری در دستان قدرتمند اعضای شورا است. 

حیدری تصریح کرد:اعضای شورا باید متعهد، متخصص و پایبند به مردم داری و اخلاق مداری باشند اگر تلاش آنها برای خدمتگزاری باشد این تلاش ها مقدس و این رقابت ها ستودنی است.

انتهای پیام/ د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.