سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

از گود زورخانه تا گود انتخابات

گود انتخابات هم مثل گود زورخانه مرام و مردی مراقبت می‌خواهد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، مردم ایران اسلامی از قدیم الایام در کنار ورزش حواسشان به مردی و مروت و جوانمردی هم بوده و برای همین هم هست که ورزش باستانی ویا کشتی پهلوانی ورزش قدیمی و اصیل ایرانیان بوده است.

ایرانیان همواره در ورزش  به دنبال پرورش و تربیت پهلوان بوده اند تا پرورش قهرمان ، و فرق این دو در این است که قهرمان فکر خودش و برنده شدن است اما پهلوان فکر دیگران  بوده و دنبال این است که قوی باشد تا زیر بار زور نامردان و دشمنان نرود و بتواند با زور بازویش حق مظلوم را از ظالم بگیرد.

اکنون که کمتر از یک  هفته به انتخابات سرنوشت ساز مانده و دشمنان حضور کمرنگ در انتخابات را دنبال می کند تا  فشارها و تحریم های ظالمانه را بر  مردم ایران زمین بیشتر کند  باستانی کاران استان مرکزی  علاوه بر گود زروخانه  وارد گود انتخابات هم شده و از آمادگی برای حضور در پای صندوق‌های رای  گفتند.

باستانی کاران استان مرکزی در گفت و  گو با در گفت و گو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفتند: همه ما ورزشکاران باستانی با شرکت در انتخابات در تعیین سرنوشت کشور سهیم خواهیم بود و با حضور در پای صندوق‌های رای موجب نا امیدی دشمن می‌شویم و نمی‌گذاریم ایران اسلامی دشمن شاد شود.

البته ورزشکاران باستانی کار استان مرکزی از منتخب مردم انتظاراتی هم داشتند و با اشاره به وضعیت نا مطلوب اقتصادی خطاب به کسی که به عنوان رئیس جمهور سکان دولت را به دست می‌گیرد گفتند:انتظار داریم رئیس جمهور آینده به ملت خدمت کند، و با نچسبیدن به میز  مشکلات مردم به خصوص مشکلات اقتصادی و اشتغال جوانان را حل کند.

شمارش معکوس انتخابات آغاز شده و کمتر از ۷ روز دیگر مردم پای صندوق‌های رای حضور خواهند یافت تا سرنوشت شورا‌ها و ریاست جمهوری و میان دوره ای‌های مجلس‌های شورای اسلامی و خبرگان رهبری را مشخص کنند.

۲۸ خرداد ماه در استان مرکزی علاوه بر انتخابات ریاست جمهوری و شورا‌های اسلامی شهر و روستا، انتخابات میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی هم برگزار خواهد شد و نامزد‌های این انتخابات مشغول تبلیغات انتخاباتی هستند تا خود را بیشتر به مردم معرفی کنند و شانس انتخاب شدن شان را افزایش دهند.

یک میلیون و ۹۸ هزار و ۳۶۶ نفر واجد شرایط رای در استان مرکزی فرصت دارند در روز ۲۸ خرداد در پای صندوق‌های رای حضور یابند و به نامزد انتخاباتی مد نظرشان رای دهند.

از مجموع رای دهندگان ۲۳ هزار و ۴۰۳ نفر به عنوان رای اولی هستند و برای اولین بار در انتخابات شرکت می‌کنند.

اکرمی رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: همه اقلام انتخاباتی از جمله تعرفه‌ها و دستورالعمل‌های تبلیغات از وزارت کشور تحویل گرفته شده و به فرمانداری‌ها و بخش داری‌ها تحویل داده شده است تا همه دستگاه‌ها با رعایت دستورالعمل‌ها در چارچوب قانون حرکت کنند.

اکرمی با اشاره به اتخاذ تمهیدات بهداشتی افزود: تمامی تمهیدات بهداشتی برای انتخابات ایمن پیش بینی شده است و امیدواریم مردم با حضور حداکثری در انتخابات بار دیگر دشمن را مایوس کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.