سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته اخبار حوادث قزوین امروز نوزدهم خرداد ماه؛

دستگیری سارق انباری‌های ناحیه شهری مهرگان/ کشف ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق

مهم‌ترین حوادث قزوین امروز نوزدهم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سردار علی ابراهیمی فرمانده انتظامی استان گفت: در پی وقوع چندین فقره سرقت از انباری مجتمع‌های مسکونی در ناحیه شهری مهرگان، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران موفق شدند در تحقیقات میدانی تصویر واضحی از چهره سارق به دست بیاورند، افزود: در رصد‌های اطلاعاتی مشخص شد که متهم سابقه دار است و سه فقره سابقه دستگیری در زمینه سرقت دارد.

فرمانده انتظامی استان اضافه کرد: مخفیگاه متهم شناسایی و وی در یک عملیات منسجم پلیسی دستگیر شد.

سردار ابراهیمی گفت: متهم به بیش از ۳۰ فقره سرقت انباری مجتمع‌های مسکونی معترف و اظهار داشت، تمامی اموال سرقتی را به ۲ مالخر به قیمت ناچیزی فروخته است.

این مقام ارشد با اشاره به توضیح سارق درخصوص شیوه و شگرد سرقت خود گفت: این فرد با پرسه زنی در مناطق خلوت شهرک، مجتمع‌های مسکونی که از لحاظ ایمنی ضعیف بودند و ساکنان دقت زیادی در بسته شدن در ورودی نداشتند، شناسایی می‌کرد و در فرصتی مناسب دست به سرقت از انباری‌ها می‌زد.

فرمانده انتظامی استان با اشاره به دستگیری مالخر ها، خاطرنشان کرد: متهمان این پرونده با صدور قرار مجرمیت به دستور قضائی روانه زندان شدند.

کامیون حامل سوخت متوقف شد

فرمانده انتظامی استان گفت: ماموران یگان امداد شهرستان بوئین زهرا حین کنترل خودرو‌های عبوری در محور اشتهارد- بوئین زهرا به یک دستگاه کامیون تانکردار مشکوک شدند و آن را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

سردار علی ابراهیمی با بیان اینکه ماموران در بازرسی از این خودرو ۳۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق کشف کردند، تصریح کرد: در این رابطه یک نفر دستگیر و پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

فرمانده انتظامی استان ارزش این محموله را بنا به نظر کارشناسان ۲ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال برآورد و خاطرنشان کرد: سوخت کشف شده به شرکت نفت شهرستان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.