مهم‌ترین حوادث قزوین امروز ششم خرداد ماه سال ۱۴۰۰ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، سرهنگ شهرام منصوری فرمانده انتظامی آوج گفت: بر اثر واژگونی یک دستگاه تراکتور در روستای پرسبانج، راننده آن جان باخت.

سرهنگ منصوری با بیان اینکه کارشناسان علت این حادثه را عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: بیشتر سوانح مربوط به تراکتور در اراضی ناهموار و غیرمسطح رخ می‌دهد چرا که کار با این وسیله نقلیه در اراضی با شیب تند باعث می‌شود با اندک ضربه‌ای، این وسیله واژگون شود، به همین منظور از شهروندان درخواست می‌شود هنگام کار اصول ایمنی را رعایت کنند.

کشف خودروی سرقتی و دستگیری سارق در تاکستان

فرمانده انتظامی تاکستان گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر یک مورد مشکوک در یکی از محلات تاکستان، موضوع به طور ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲ این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ کوروش عزیزی با بیان اینکه در بررسی‌های اولیه ماموران به یک دستگاه خودروی پارک شده در خیابان مشکوک شدند و با دریافت استعلام لازم به سرقتی بودن آن پی بردند، افزود: پلیس بلافاصله پس از محرز شدن سرقتی بودن خودرو راننده را دستگیر و به کلانتری ۱۲ تاکستان منتقل کرد.

سرهنگ عزیزی ادامه داد: در تحقیقات به عمل آمده مشخص شد خودرو سرقتی از نوع پراید از قزوین سرقت شده است که پرونده قضایی در این رابطه تشکیل و به همراه متهم به مراجع قضایی ارسال شد.

فرمانده انتظامی شهرستان تاکستان با اشاره به اینکه مالکان، خودرو‌های خود را به وسایل و تجهیزات ایمنی ضد سرقت مجهز کنند، از شهروندان خواست تا هرگونه انتقاد، پیشنهاد، و تقدیر خود را از عملکرد پلیس به سامانه ۱۹۷ در میان بگذراند.

کشف مواد مخدر از مسافران ۲ دستگاه اتوبوس در قزوین

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر قزوین گفت: ماموران مستقر در عوارضی شماره ۲ هنگام کنترل خودر‌های عبوری به یک دستگاه اتوبوس مشکوک شدند و در بازرسی از چمدان یکی از مسافران آن، ۷۰۰ گرم تریاک کشف کردند.

سرهنگ فرهاد علی بیگی ادامه داد: ماموران انتظامی همچنین در یکی دیگر از بازرسی‌های خود از یک مسافر تبعه خارجی یک دستگاه اتوبوس که از تهران به مقصد تبریز در حرکت بود ۱۰۰ گرم موادمخدر شیشه کشف کردند.

سرهنگ علی بیگی ضمن تاکید بر برخورد قاطع پلیس با قاچاقچیان موادمخدر از شهروندان خواست تا در صورت مشاهده و مواجهه با هرگونه موارد مشکوک، موضوع را در اسرع وقت از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.