سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مستاجران در خانه بمانند/موجر حق ندارد نسبت به تخلیه ملک مسکونی اقدام کند

معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه گفت : تا ریشه کن شدن بیماری کرونا و سه ماه پس از آن موجر حق ندارد نسبت به تخلیه ملک مسکونی اقدام کند.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، تجری معاون قضایی رئیس کل دادگستری در امور توسعه حل اختلاف استان کرمانشاه گفت : قرارداد‌های استیجاری منازل مسکونی تا ریشه کن شدن بیماری کرونا و سه ماه پس از آن با افزایش نرخ مصوب تمدید خواهد شد و موجر حق ندارد نسبت به تخلیه ملک مسکونی اقدام نماید.

او گفت : نرخ مصوب افزایش اجاره بها یا رهن در شهر تهران ۲۵ درصد، در کلانشهرها، که شهر کرمانشاه هم جز این دسته محسوب می‌شود ۲۰ درصد و در شهرستان‌های دیگر ۱۵ درصد است.

او افزود : مستاجر موظف است قبل از اتمام پایان قرارداد با مراجعه به بنگاه معاملات ملکی یا دفاتر رسمی نسبت به افزایش نرخ اجاره بها موافقت خود را اظهار نماید یا این موضوع را به موجر اطلاع دهد و پس از اتمام موعد قرارداد مبلغ اضافه شده به رهن یا اجاره را به حساب موجر واریز کند که در غیر اینصورت موجر می‌تواند نسبت به حکم تخلیه اقدام نماید .

انتهای پیام/د

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۲۰:۲۱ ۰۸ تير ۱۴۰۱
چطور شما ماشین های رده خارجو چندصد میلیون میکنیو روغنو برنج را نیم میلیون میکنیو لبنیاتو ... را نجومی میبری بالا، اونوقت قانونیه و کسی حق اعتراض نداره، اما طرف در این گرونی مصالح که اونم متولی گرانی خود دولته و میره جیب خود دولت، یه خونه ساخته با هزینه میلیاردی، اما حق نداره دو تومن اجاره بگیره اگر بگیره میشه غیر قانونی ؟!
شماها بمیرید بهتره ها، والله !!!