سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون آموزشی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

نگرانی دانشگاه علامه در خصوص قطعی برق حین امتحانات

احمدوند گفت: به علت اینکه زیرساخت‌های دانشگاه دارای برق اضطراری نیستند؛ بنابراین نگران قطعی برق در زمان امتحانات هستیم.

شجاع احمدوند معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: در صورت واکسیناسیون دانشجویان هیچ محدودیتی برای برگزاری حضوری کلاس‌ها نداریم.

او افزود: از آن جایی که یک تکنولوژی جدیدی را برای مجازی برگزار شدن کلاس‌ها فراگرفته ایم؛ بنابراین نباید آن را رها کرد و هم اکنون در حال صحبت با گروه‌ها هستیم تا آموزش‌های مجازی را حتی بعد از کرونا ادامه دهیم، اما گروه معارف مخالف این موضوع است.

احمدوند تصریح کرد: برخی از دروس نظری را می‌توانیم به صورت مجازی پیش ببریم، اما تا کنون هیچ تصمیم قطعی در این زمینه نگرفته ایم.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: کلاس‌های مجازی باعث شدند تا تمامی دروس با جلسات کامل یعنی ۱۶ جلسه برگزار شوند و این موضوع برای اولین بار در تاریخ دانشگاه اتفاق افتاده است.

او گفت: اگر در ترم‌های آتی بنا بر هر شرایطی نتوانیم تمامی ۱۶ جلسه از کلاس‌ها را برگزار کنیم از طریق آموزش‌های مجازی این روند را ادامه خواهیم داد و در این زمینه در حال گفتگو با دانشکده‌ها هستیم و هم اکنون دانشکده‌ها در حال آماده سازی خوابگاه‌ها و فعالیت‌های دیگر هستند تا بتوانند در زمان بازگشایی حضوری مشکلات را کاهش دهند.

احمدوند تاکید کرد: آموزش‌های مجازی باعث بروز هزینه‌های زیادی برای دانشگاه‌ها شده اند و به اینصورت دانشگاه‌ها این هزینه را از بودجه‌های دیگر تامین کرده اند و در این زمینه نیازمند حمایت مالی هستند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علامه طباطبایی ادامه داد: تمهیداتی برای قطعی برق در زمان امتحانات نیندیشیده ایم، اما یک الی دو نامه به وزارت نیرو و شرکت‌های برق منطقه‌ای ارسال کرده ایم تا در این زمینه رفع مشکل کنند.

احمدوند تاکید کرد: با وجود اینکه قطعی برق طی هفته اخیر کاهش پیدا کرده، اما نگرانی آن همچنان وجود دارد چرا که ساختار‌های دانشگاه علامه فاقد برق اضطراری است و در این زمینه معاونت آموزشی همچنان در تلاش است تا دانشجویان نگران قطعی برق در زمان امتحانات نشوند، اما تا این لحظه کار موثری انجام نشده است.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.