سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تبلیغات انتخابات و جانمایی ۱۴۰ نقطه در شهر اراک

شهردار اراک از جانمایی ۱۴۰ نقطه در شهر اراک برای تبلیغات انتخابات خبر داد.

بیاتیان شهردار اراک در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، گفت: برای تبلیغات انتخابات در شهر اراک ۱۴۰ نقطه جانمایی شده که بیشتر محل‌هایی است که در سنوات قبل هم برای نصب پوستر و بنر از ان‌ها استفاده می‌شده است.

بیاتیان افزود: امید است با رعایت موارد مذکور و استفاده کمتر از تبلیغات کاغذی از سوی کاندیدا‌ها شاهد شهری زیبا در این مدت انتخابات باشیم.

او اظهار کرد: با توجه به حساسیت این دوره از انتخابات و تاکیدات مقام معظم رهبری در خصوص حضور حداکثری در انتخابات پیش رو، شهرداری اراک‌فضاسازی انتخاباتی در سطح شهر به حهت حضور حداکثری مردم را پیگیری می‌کند.

شهردار اراک بیان کرد: از طرفی با توجه به تعداد بالای داوطلبان شورای شهر شهرداری باید در راستای افزایش نظم در شهر اقدام کند که در این خصوص کمیته انتخابات در شهرداری تشکیل و ۱۴۰ محل به صورت کارشناسی در سطح شهر مشخص شده تا پوستر کاندیدا‌ها در این محل‌ها نصب شود.

او ادامه داد: نامزد‌های انتخاباتی حتی الامکان از نصب پوستر تبلیغاتی بر دیوار‌ها خودداری کنند و افرادی که خلاف قانون اقداماتی انجام دهند مطابق با قانون حق قانونی شهرداری در خصوص پاکسازی اقدامات انجام شده و هزینه پاکسازی استیفا خواهد شد.

بیاتیان تصریح کرد: همچنین اکیپی در رابطه با تبلیغات غیرمتعارف تجهیز شده که با خودروی مشخص و با برچسب و با نام شهرداری در هماهنگی با فرمانداری، جمع آوری تبلیغات غیرقانونی را انجام خواهد داد.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.