سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اعمال قانون حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو در تعطیلات نیمه خرداد در خراسان شمالی

فرمانده انتظامی خراسان شمالی از اعمال قانون حدود ۷۰۰ دستگاه خودرو در تعطیلات نیمه خرداد در استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، سردار "سعید مطهری زاده" فرمانده انتظامی خراسان شمالی گفت: با توجه به ایام رحلت جانگذار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و پیرو تعطیلات روز‌های گذشته و احتمال افزایش سفرها، طرح ممنوعیت و محدودیت‌های ترافیکی به منظور پیشگیری از شیوع هر چه بیشتر این بیماری در ستاد ملی مقابله با کرونا تصویب شد.


بیشتر بخوانید


سردار "سعید مطهری زاده" افزود: در این مرحله از طرح محدودیت و باهدف کاهش زنجیره انتقال ویروس کرونا، مأموران پلیس‌راه، راهور و عوامل انتظامی در ۱۷ نقطه استان با به‌کارگیری حدود ۳۰۰ نفر مشغول انجام وظیفه شدند که در مجموع چهار روز تعداد ۲۱ هزار و ۶۲۳  خودرو در محور‌های استان تردد داشتند.

او عنوان کرد: از تاریخ ۱۳ خرداد تا ساعت ۱۲ امروز ۱۷ خرداد تعداد ۲۳۰۶ نفر تذکر لسانی گرفتند و در اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی تعداد ۹۷۳ دستگاه از مبادی ورودی عودت شدند.

سردار "سعید مطهری زاده" گفت: در این ایام تعداد ۶۹۰ دستگاه خودرو در سطح استان خراسان شمالی به دلیل بی‌توجهی به محدودیت‌های ترافیکی اعمال قانون شده‌اند که از این تعداد ۶۶۸ دستگاه جریمه ۲۰۰ هزارتومانی و ۲۲ دستگاه، جریمه ۵۰۰ هزارتومانی شدند.

فرمانده انتظامی استان عنوان کرد: در راستای نظارت بر واحد‌های صنفی در این مرحله از اجرای طرح محدودیت‌های ترافیکی تعداد ۳۹ واحد صنفی بازدید و به ۶۵ نفر از متصدیان تذکر داده شد.

انتهای پیام/د

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.