سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مشکل آب آشامیدنی ۲ هزار خانوار روستایی در ایرانشهر رفع شد

مدیر امور آب و فاضلاب ایرانشهر گفت: با اصلاح و توسعه شبکه آب آشامیدنی روستای کلینیک تاج‌محمدخانی مشکل افت فشار آب ۲ هزار خانوار برطرف شد.

محمد رضا کلکلی مدیر امور آب و فاضلاب ایرانشهر  در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت: اصلاح و توسعه ٢ هزار و ۶۰۰ متر شبکه آبرسانی روستای کلینیک تاج‌محمدخانی مشکل چند ساله آب آشامیدنی مردم محدوده این روستا از توابع بخش مرکزی شهرستان ایرانشهر را برطرف کرد.

او اظهار داشت: برای اجرای این پروژه که ۲ هزار خانوار را از نعمیت آب آشامیدنی سالم و بهداشتی بهره مند کرد افزون‌بر چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

مدیر امور آب و فاضلاب ایرانشهر پرداخت نکردن بموقع قبوض آب از سوی بعضی از مشترکان را یکی از مشکلات این شرکت ذکر کرد و گفت: در صورت پرداخت افزون بر ٨٠ میلیارد ریال طلب این شرکت از سوی مشترکان می‌توانیم بسیاری از شبکه های فرسوده را بازسازی کنیم.

او  تصریح کرد: عدم پرداخت قبوض آب از سوی مشترکان موجب کند شدن روند اجرای پروژه‌های آب در سطح شهرستان شده است.

کلکلی افزود: هر سال طبق برنامه مقداری از شبکه های آبرسانی اصلاح می شود.

او بیان کرد: با توجه به توسعه شهرها و روستاها عملیات توسعه شبکه های آبرسانی بطور مستمر انجام می شود به همین سبب انتظار می رود مردم نیز با پرداخت قبوض آب خود ما را در اجرای پروژه ها یاری کنند.

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.