سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیش از ۳ میلیون نفر در آذربایجان‌شرقی واجد شرایط رای دادن هستند

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی تعداد واجدان شرایط رای ‌دادن در آذربایجان‌شرقی را ۳ میلیون و ۴۵ هزار نفر اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،پورمحمدی استاندار آذربایجان‌شرقی در نشست با فرمانداران شهرستان‌های استان آذربایجان شرقی گفت: از تلاش‌های همه عزیزان در طی سال‌های گذشته قدردانی می‌کنم شاید سخت‌ترین دوران مدیریت را طی کردیم، اما به لطف خدا در سایه وجود رهبر عزیزمان سربلند عمل کردیم و مطمئن باشید هر قدر شرایط سخت بود ارزش و اجر آن نزد خدا بیشتر بود.

 پورمحمدی گفت: استان  آذربایجان شرقی  از پاک‌ترین استان‌های کشور است و در بحث انتخابات دو نقش اساسی و محوری شامل ایجاد امنیت و دیگری برگزاری انتخابات  را بر عهده داریم، همچنین انتخابات سال ۹۸ نیز سالم‌ترین انتخاباتی بود که برگزار شد و این نشان از جدیت و اهتمام و تلاش شما عزیزان برای جلب رضایت خداوند بود.

او گفت: این انتخابات نیز همانند دوره‌های قبل سالم و قانونمند برگزار می‌شود و سعی داریم کارمان را به نحو احسن انجام دهیم چرا که این یک اصل است و مردم با حضور حداکثری خود نشان می‌دهند که در تمام لحظات سخت پای نظام و انقلاب بوده و هستند.

 محمدزاده مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: در این جلسه اطمینان خاطر حاصل شد که استان در آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات است همچنین ۳۶۰۰ شعبه برای بحث انتخابات پیش‌بینی کردیم که از کل جمعیت استان نیز ۳ میلیون و ۴۵ هزار نفر واجدین شرایط برای رای دادن هستند که ۷۰ هزار نفر از آن‌ها رای اولی هستند.

او  با بیان اینکه در این دوره به دلیل شرایط کرونایی ۱۵ درصد به میزان صندوق‌های رای اضافه شده است، گفت: انتخابات شورا‌های شهر در ۶۹ حوزه انتخابی برگزار می‌شود و مجموعاً ۲۱۳۷ نفر ثبت نام کردند که تا فردا اسامی نهایی نامزد‌ها اعلام می شود.

مدیر کل سیاسی و انتخابات استانداری آذربایجان شرقی گفت: در حوزه انتخابی میانه اولین دوره میان‌دوره‌ای مجلس شورای اسلامی است و ۵۸ نفر ثبت نام کرده بودند که با انصراف چندین نفر در حال حاضر ۵۳ نفر در آخرین روز‌های بررسی صلاحیت‌ها هستند.

در ادامه جلسه تعدادی از فرمانداران پیشنهادات و راهکار‌های خود را برای برگزاری انتخابات در شهرستان‌ها بیان کردند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.