سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه تبریز مطرح کرد؛

حضور پرشور در انتخابات پاسخی به یاوه گویی دشمنان

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی بر ضرورت حضور پرشور در انتخابات و انتخاب آگاهانه تاکید کرد و گفت:حضور پرشور در انتخابات پاسخی به یاوه گویی دشمنان است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در همایش انتخاب تاریخی آیت الله خامنه‌ای به رهبری انقلاب اسلامی در آذرشهر گفت: برای پاسخ به یاوه گویی‌های دشمنان اسلام و ایران باید با تمام توان در انتخابات شرکت کنیم.

او با ابراز گله مندی از وضعیت نابسامان اقتصادی ومعیشتی جامعه افزود: گرانی و تورم باعث قهر با انتخابات نشود، چرا که دشمن سعی دارد تصویر مخدوش و یاس آلودی از نظام در ذهن مردم ایجاد کند.

او گفت: ما که در انتخاب لوازم زندگی حتی لباس روز‌ها تحقیق می‌کنیم تا انتخابی درست داشته باشیم چرا نباید برای انتخاب صحیح آینده کشور دقت کنیم.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم افزود: به کسانی رای بدهیم که روحیه جهادی و انقلابی داشته و آشنا به قوانین شورا باشند.

او با اشاره به اهمیت انتخابات شورا‌های اسلامی در مدیریت شهری و شاخص‌های انتخاب نامزد‌های شورای شهر گفت: هدف منتخبان شورای شهر باید عمران و آبادانی شهر باشد و تعهد، تدین و نیت خدایی داشته باشند.

حجت الاسلام و المسلمین آل هاشم در بخش دیگر سخنان خود نیز با اشاره به سالروز شهادت امام صادق (ع)، گفت: فعالیت و مبارزه امام صادق (ع) در جهت تبیین اسلام ناب و گستردگی اسلام، تبیین و تبلیغ مسئله امامت در جامعه و تشکیل و تربیت جمع فعال برای تبلیغ تشیع بود.

او از امام خمینی (ره) به عنوان شاگرد راستین مکتب امام صادق (ع) یاد کرد و گفت: حامی محرومان و مستضعفین جهان، وقت شناسی، شجاعت، ایمان قوی، اطمینان، آرامش و ایستادگی امام در برابر دشمن از ویژگی‌های بارز امام راحل بود که رهبر فرزانه انقلاب نیز همان مسیر امام را با همان صلابت و قدرت ادامه می‌دهند.

انتهای پیام/ک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
شاهرخ
۱۷:۰۶ ۱۷ خرداد ۱۴۰۰
نیازی به دشمن نیست.