سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین جزئیات از رونمایی ۲ مک بوک جدید اپل

لپ تاپ MacBook Pro شرکت اپل قرار است در ۲ مدل ۱۶ و ۱۴ اینچی به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از سایت macrumors؛ طبق گفته کارشناسان MacBook Pro ۱۶ اینچی شرکت اپل با تراشه سیلیکون M2 قرار است در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ وارد مرحله تولید انبوه شود و بر اساس گفته کارشناسان، مک بوک پرو کوچکتر ۱۴ اینچی در سه ماهه چهارم سال جاری وارد مدار تولیدی می‌شود.

در حالی که مدل بزرگتر ۱۶ اینچی این مک بوک در سه ماهه اول سال ۲۰۲۱ به بازار قرار است عرضه شود و در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ رونمایی از این مک بوک انجام خواهد شد.

مک بوک‌های جدید شرکت اپل چه زمانی وارد بازار می‌شوند؟

به گفته کارشناسان، اپل قصد دارد در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ دو محصول استفاده کننده خود از فناوری MiniLED را که MacBook Pro ۱۴ و ۱۶ اینچی است رونمایی کند و با توجه به عرضه فناوری MiniLED، تولید MacBook Pro با نمایشگر 14 اینچی در سه ماهه چهارم ۲۰۲۱ آغاز می‌شود و تولید مدل ۱۶ اینچی در سه ماهه اول ۲۰۲۲ آغاز خواهد شد.


بیشتر بخوانید


بر اساس گفته کارشناسان، شرکت اپل می‌تواند MacBook Pro جدید ۱۴ و ۱۶ اینچی را در اوایل تابستان امسال معرفی کند و شرکت اپل در ۷ ژوئن کنفرانس جهانی توسعه دهندگان خود را برگزار می‌کند و پیش از برگزاری این کنفرانس، برخی گزارش‌های ممکن است اطلاعات MacBook Pro را افشا کنند.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.