سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دبیر شورای سلامت اهواز:

کرونا با عادی انگاری مردم طغیان می‌کند

مردانی گفت: موج دیگر کرونا با عادی انگاری، کاهش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی و برگزاری مراسم عروسی و فاتحه خوانی شکل می‌گیرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، امراله مردانی دبیر شورای سلامت اهواز همکاری مردم را شرط پایداری کنترل ویروس کرونا دانست و گفت: باید در اجرای شیوه نامه‌های بهداشتی نهایت دقت و حساسیت را داشته باشیم و استفاده از ماسک و اجتناب از تجمع را فراموش نکنیم.

او بیان داشت: در هفته‌های اخیر روند پایداری را در خوزستان و شهر اهواز شاهد بودیم، اما در این هفته ۲ شهر استان به وضعیت قرمز بازگشتند که شکننده بودن این وضعیت را به ما نشان می‌دهد، به همین دلیل از شهروندان تقاضا داریم که با زدن ماسک، رعایت اصول بهداشتی و فاصله اجتماعی با پایدار ماندن وضعیت بیماری کرونا ویروس کمک کنند تا هرچه زودتر از این بیماری منحوس رها شویم.

مردانی با بیان اینکه هرگونه غفلت و عادی انگاری می‌تواند زمینه ساز موج دیگری از بیماری شود، اظهار داشت: نباید فضا را به سمتی سوق دهیم که حس عادی پنداری نسبت به خطر کرونا در جامعه شکل گیرد، تاکنون ۸۳ درصد گروه سنی ۶۵ تا ۶۹ سال در منطقه شرق اهواز واکسینه شده اند و به محض دریافت سهمیه جدید واکسن، بقیه افراد این گروه سنی را واکسینه می‌کنیم.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.