سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرماندارایرانشهر:

شرایط لازم برای برگزاری انتخابات با شکوه در ایرانشهر پیش‌بینی شده است

شعبانی گفت: تمامی زیرساخت‌ها، امکانات و شرایط لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم، امن، قانونمند، باشکوه و با حضور حداکثری مردم در ۲۸ خرداد ماه جاری در شهرستان ایرانشهر فراهم شده است.

علی شعبانی معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه ایرانشهر در گفت وگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، گفت:مردم شهرستان ایرانشهر در تمامی انتخابات حضور باشکوهی داشته‌اند و این بار در انتخابات ٢٨ خرداد با مشارکت حداکثری برگ زرین دیگری بر افتخارات خودشان رقم خواهند زد.

او  افزود: مردم ما راه سعادت را یافته و با حضور پرشور پای صندوق‌های رای در این شرایط حساس، حمایت خود را از نظام و انقلاب به رخ دشمنان خواهند کشید و اقتدار ایران اسلامی را به جهانیان نشان خواهند داد.

فرماندار ایرانشهر بیان کرد: ١۴١ شعبه‌های اخذ رای در انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این شهرستان پیش‌بینی شده است.

او  تصریح کرد: از این تعداد ٩٨ شعبه ثابت و ۴٣ شعبه سیار در نظر گرفته شده که از این تعداد ۶٧ شعبه در مناطق شهری و ٧۴ شعبه در مناطق روستایی اعم از ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم پیش بینی شده است.

شعبانی گفت: بیش از چهار هزار نفر نیز مجموع کل عوامل و برگزار کننده دخیل و سهیم در برگزاری این دوره از انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی در سطح شهرستان ایرانشهر هستند.

انتخابات سیزدهمین دوره ریاست جمهوری و ششمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا ۲۸ خرداد در سراسر کشور برگزار می شود.

 

انتهای پیام/ع

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.