سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خطیب جمعه انار:

انتخابات صحنه تعیین سرنوشت کشور اسلامی ایران است

خطیب جمعه انار گفت:در صحنه انتخابات روحیه بیداری و هوشیاری، تعهد، فداکاری و روحیه مقاومت خود را به منصه ظهور برسانیم.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، حجت الاسلام منتظری خطیب جمعه انار در خطبه‌های نماز جمعه امروز با گرامیداشت شهادت امام صادق علیه السلام گفت:امام صادق بعد از شهادت پدر بزرگوارش رهبری فکری و سیاسی شیعیان را برعهده گرفت و هزاران شاگرد در محفل درسش حاضر می‌شدند و چند هزار روایت از آن حضرت در تفسیر قرآن، اخلاق و فقه نوشته شده است.

حجت الاسلام منتظری به سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) اشاره کرد و افزود: واقعا ارتحال امام مصیبت بسیار سنگینی بود که به لطف الهی و با درایت و بصیرت مجلس خبرگان انتخاب حضرت امام خامنه‌ای(مدظله العالی) به عنوان رهبر انقلاب اسلامی التیام پیدا کرد و قلب ملت ایران آرام شد.

خطیب جمعه انار تصریح کرد: امید و آرزوی امام راحل این بوده و هست که بیداری، هوشیاری، تعهد، فداکاری، روحیه مقاومت و صلابت به نسل‌های بعدی منتقل شود و انقلاب اسلامی را به عنوان مهمترین میراث گران بهای امام با تبعیت از رهبر معظم انقلاب حفظ کنیم.

او گفت:باید در میادین و عرصه‌های مختلف به ویژه صحنه انتخابات که تعیین سرنوشت کشور اسلامی ایران است، روحیه بیداری و هوشیاری، تعهد، فداکاری و روحیه مقاومت را به منصه ظهور برسانیم.

خطیب جمعه انار درباره انتخاب شوراها اظهار داشت: در انتخاب اعضای شورا‌ها بدون در نظر گرفتن تعصبات قومی، طایفه ای، قبیله‌ای، واقعا ببینیم چه کسانی لیاقت این پست را دارند.

او افزود:انسان‌های مومن، متعهد، دلسوز، با صداقت، با کفایت، با عرضه، شفاف و صریح، یک رنگ و دردآشنا را برای شورا انتخاب کنید آن‌هایی که با پول دادن، وعده‌های دروغین و تطمیع دیگران عضو شورا بشوند به غیر از منافع شخصی خودشان کاری برای مردم نخواهند کرد.

حجت الاسلام منتظری حفاظت از محیط زیست و درختان و طبیعت را وظیفه انسانی همگان دانست و گفت:به همت اداره محیط زیست و همیاران و صد‌ها نفر از مردم که در گوشه و کنار شهرستان داوطلبانه با محیط زیست همکاری می‌کنند با کسانی که تعرض به محیط زیست می‌کنند برخورد جدی خواهد شد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.