سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور عشایر خوزستان:

حامی عشایر در زمینه تولید گوشت قرمز هستیم

موسوی حمایت از تولید گوشت قرمز را راهکاری مناسب برای تنظیم بازار و رفع مشکلات عشایر خوزستان عنوان کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، سید هدایت الله موسوی مدیرکل امور عشایر خوزستان گفت: عشایر نقشی مهم و سازنده در تولید، تنظیم گوشت و فرآورده‌های دامی استان ایفا می‌کنند، به همین دلیل طرح حمایت از عشایر با هدف تنظیم و حمایت از تولید گوشت قرمز آغاز شد.

وی با اشاره به افزایش قیمت زنجیره‌ای تولید گوشت و خشکسالی اخیر در خوزستان بیان داشت: با اجرای این طرح، گوشت مازاد عشایر با قیمت مصوب و تضمینی و مطابق با دستورالعمل ابلاغی و با همکاری تعاونی‌های عشایری استان خریداری می‌شود.

موسوی به پرداخت بهای محصول خریداری شده به عشایر در کم‌ترین زمان ممکن اشاره کرد و ادامه داد: هدف از اجرای طرح حمایت از عشایر خوزستان برای نخستین بار در استان حمایت از عشایر و تقویت تولید، تکمیل زنجیره تولید گوشت قرمز و حمایت از مصرف‌کنندگان این محصول مهم غذایی است.

مدیرکل امور عشایر خوزستان با بیان اینکه میزان خرید تضمینی گوشت مازاد از عشایر شهر‌ها و روستا‌های مختلف استان در این طرح محدودیتی ندارد و آمادگی لازم را در این زمینه داریم، اظهار داشت: با اجرای این طرح و به ازای هر کیلوگرم گوشت قرمز ۳ کیلوگرم نهاده دامی با تعرفه مصوب و یارانه‌ای، مطابق دستورالعمل ابلاغی و با هماهنگی معاونت بهبود تولیدات دامی جهاد کشاورزی به عشایر استان ارائه خواهد شد.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.