سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آخرین خبر‌ها از نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا

در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

رئال مادرید ایسکو را می‌فروشد

به گزارش موندو دیپورتیوو باشگاه رئال مادرید آماده دریافت پیشنهاد برای ایسکو است.

بازی‌ساز تیم ملی اسپانیا نتوانست زیر نظر زین الدین زیدان درخشش لازم را داشته باشد و همین طور نتوانسته است کارلو آنچلوتی، سرمربی جدید این تیم را نیز متقاعد کند که او ارزش نگه داشتن را دارد.

لوکاکو بازگشت به چلسی را رد کرد

به گزارش گازتا دلو اسپورت، روملو لوکاکو ستاره بلژیکی تیم اینترمیلان به صراحت گفت که قصد ندارد تابستان امسال به چلسی بازگردد.

صحبت‌هایی درباره حضور دوباره لوکاکو در استمفوردبریج مطرح شده است، اما او به خاطر اینترمیلان هرگونه پیشنهادی را رد می‌کند.

مذاکره گریلیش با استون ویلا

به گزارش اکسپرس اند استار جک گریلیش، ستاره تیم استون ویلا تصمیم دارد درباره آینده خود با سران باشگاه مذاکره کند.

بازیکن ملی‌پوش استون ویلا سخت مورد توجه من سیتی قرار دارد و گواردیولا حاضر است برای خرید این بازیکن ۱۰۰ میلیون پوند بپردازد.

سویا قیمت کوند را به چلسی اعلام کرد

باشگاه سویا فقط در صورتی حاضر است مدافع ارزشمند خود را به چلسی انگلیس منتقل کند که تیم توماس توخل ۸۰ میلیون یورو بپردازد.

روز سه‌شنبه عنوان شد که باشگاه چلسی برای خرید این مدافع تیم ملی فرانسه با باشگاه سویا وارد مذاکره شده است.

تمدید قرارداد داهود با دورتموند

باشگاه بورسیا دورتموند تایید کرد که محمود داهود، بازیکن سوری -آلمانی این تیم قرارداد خود را تا سال ۲۰۲۳ تمدید خواهد کرد.

هافبک ۲۵ ساله دورتموند، برای تیم ملی زیر ۲۱ سال آلمان ۲۲ بازی و برای تیم بزرگسالان ۲ بازی انجام داده است.

پاسخ منفی دست به پیشنهاد‌های آرسنال و بایرن مونیخ

"سرجینو دست" مدافع بارسلونا پیشنهاد‌های آرسنال و بایرن مونیخ را رد کرد تا در نیوکمپ بماند.

باشگاه موناکو نیز علاقه‌مند به جذب این بازیکن ۲۰ ساله بود، اما او و باشگاه بارسلونا قبل از این که این باشگاه‌ها پیشنهاد رسمی ارائه بدهند به آن‌ها پاسخ منفی دادند.

باشگاه بارسلونا برای کاهش بودجه خود در نظر دارد چند بازیکن خود را بفروشد، اما نام بازیکن تیم ملی آمریکا در میان بازیکنان فروشی نیست.

تمدید قرارداد کارواخال با رئال مادرید

بر اساس اعلام باشگاه رئال مادرید قرارداد دنی کارواخال، دفاع راست این باشگاه تا سال ۲۰۲۵ تمدید شده است. از قرارداد کارواخال ۲۹ ساله با رئال تنها یک سال باقی مانده بود.

این بازیکن سال ۲۰۱۳ از بایرن لورکوزن به رئال مادرید پیوست و در این مدت ۱۹۹ بازی برای سفید پوشان شهر مادرید انجام داده است.

پوگبا به لیورپول پیشنهاد شد

مینو رایولا، مدیر برنامه‌های پل پوگبا ستاره فرانسوی منچستریونایتد این بازیکن را به باشگاه لیورپول پیشنهاد کرده است. یک سال از قرارداد هافبک تیم ملی فرانسه با من یونایتد باقی مانده است و او در نظر دارد تابستان امسال اولدترافورد را ترک کند.

بوردو در آستانه خرید منسا

باشگاه بوردو طی روز‌های آینده مدافع چپ تیم لایپزیگ را به خدمت خواهد گرفت. توافق‌های کلی انجام شده است و منسا با قراردادی قرضی و با بند خرید قطعی راهی فوتبال فرانسه خواهد شد. بازیکن تیم ملی غنا اولین خرید ژرارد لوپز، سرمربی بوردو خواهد بود.

بنزما قرارداد خود را تمدید می‌کند

به گزارش مارکا کریم بنزما، مهاجم فرانسوی تیم رئال مادرید قرارداد جدیدی با این تیم امضا خواهد کرد.

قرارداد فعلی مهاجم تیم ملی فرانسه با رئال سال ۲۰۲۲ به پایان می‌رسد، اما مادریدی‌ها حاضرند یک سال دیگر قرارداد او را تمدید کنند. بنزما فصل گذشته در ۳۴ بازی لالیگا بیست و سه گل زد.

پیشنهاد وسوسه کننده تورینو به بلوتی برای تمدید قرارداد

به گفته رئیس باشگاه تورینو اوربان و کایرو، آندرا بلوتی مهاجم این تیم که مورد توجه تیم‌های رم و آرسنال قرار گرفته، پیشنهاد وسوسه کننده برای تمدید قرارداد دریافت کرده است.

بلوتی طی ۶ سال گذشته در تورینو بازی کرده است، اما قرارداد او سال ۲۰۲۲ به پایان خواهد رسید و چند تیم برجسته اروپایی علاقه‌مند به خرید او هستند.

گفته می‌شود آرسنال مقصد ترجیحی این بازیکن ۲۷ ساله است و ژوزه مورینیو، سرمربی رم هم او را جانشین طولانی مدتی برای ادین ژکو، مهاجم جدایی خواه خود می‌داند.

رقابت نیوکاسل و استون ویلا برای جذب مدافع منچستریونایتد

تیم‌های نیوکاسل و استون ویلا برای خرید الکس توانزبه، مدافع ۲۳ ساله تیم منچستر یونایتد با هم رقابت می‌کنند که در این میان شانس نیوکاسل بیشتر از ویلا است.

پس از توافق منچستر یونایتد با رافائل واران، مدافع فرانسوی رئال، پیش بینی می‌شود توانزبه به صورت قرضی به تیم دیگری منتقل شود.

زیاش در صدر بازیکنان مد نظر میلان

حکیم زیاش، بازیکن مراکشی تیم چلسی در صدر فهرست بازیکنان مدنظر آث میلان قرار دارد.

به گزارش کالچو مرکاتو این بازیکن مراکشی نتوانست خود را به بازیکن ثابت در تیم توماس توخل تبدیل کند و رقابت و ترافیک در خط میانی چلسی ممکن است او را وادار کند به فکر انتقال به تیم دیگری مانند آث میلان باشد.

مخالفت تاتنهام با جدایی برگوین

باشگاه آژاکس آمستردام علاقه‌مند است استیون برگوین، مهاجم هلندی تاتنهام را به خدمت بگیرد، اما تاتنهام با فروش او مخالف است.

مهاجم تیم ملی هلند نتوانست خود را با فوتبال انگلیس مطابقت بدهد و صحبت‌هایی درباره بازگشت او به زادگاهش مطرح شده است.

تمایل آرسنال برای قطع همکاری با ویلیان

به گزارش دیلی استار ویلیان از جمله بازیکنانی است که آرسنال آماده دریافت پیشنهاد برای آن‌ها است.

آرسنال پس از این که بن وایت، مدافع تیم برایتون را به خدمت گرفت، به فکر تامین بودجه است و می‌خواهد چند بازیکن خود را بفروشد که یکی از آن‌ها ویلیان است.

ناپولی به فکر خرید دنیس زکریا

باشگاه ناپولی در نظر دارد دنیس زکریا، هافبک تیم بورسیا مونشن‌گلادباخ را به خدمت بگیرد. ناپولی مایل است این بازیکن را به صورت قرضی و با بند خرید قطعی به مبلغ ۲۰ میلیون یورو در تابستان آینده، به خدمت بگیرد.

لسترسیتی قیمت مادیسون را ۷۰ میلیون پوند اعلام کرد

جیمز مدیسون، هافبک تیم لسترسیتی مورد توجه آرسنال قرار دارد؛ اما توپچی‌ها برای خرید این بازیکن ۲۴ ساله باید پیشنهادی ۷۰ میلیون پوندی ارائه کنند. این بازیکن ۳ سال دیگر با لستر قرارداد دارد و روباه‌ها حاضر نیستند او را با مبلغ پایینی از دست بدهند.

آرسنال برای خرید این بازیکن باید چند بازیکن خود را بفروشد. الکساندر لاکازت و هکتور بیرین از جمله بازیکنانی هستند که تابستان امسال امارات را ترک خواهند کرد.

‏ آرسنال اودگارد را به صورت قطعی می‌خواهد

باشگاه آرسنال مایل استون مارتین اودگارد، بازیکن تیم رئال مادرید را به طور قطعی به خدمت بگیرد. این بازیکن نیم فصل دوم، فصل گذشته به صورت قرضی به آرسنال پیوست و مورد رضایت کادر فنی این تیم قرار گرفت. حالا آرتتا آماده است پیشنهادی برای جذب قطعی او ارائه دهد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.