در رسانه‌های اروپایی خبر‌های متنوعی درباره نقل و انتقالات تابستانی فوتبال اروپا منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فصل نقل و انتقالات تابستانی فوتبال در لیگ برتر انگلیس از ۹ ژوئن آغاز خواهد شد و ۳۱ آگوست به پایان می‌رسد، اما برای تیم‌های حاضر در رقابت‌های لالیگا، سری آ و بوندسلیگا این پنجره از اول جولای باز شده و تا ۳۱ آگوست بسته خواهد شد.

این روز‌ها اخبار گوناگونی درباره نقل و انتقالات فوتبال اروپا در رسانه‌های معتبر منتشر می‌شوند که در این گزارش به مهمترین موارد اشاره می‌کنیم.

مشکل پیانیچ با رونالد کومان

میرالم پیانیچ بازیکن بوسنیایی تیم فوتبال بارسلونا در تلاش است تا از این تیم جدا شود، زیرا او هیچ آینده‌ای برای خود زیر نظر رونالد کومان هلندی متصور نیست.

این هافبک بوسنیایی امیدوار است که بتواند درباره وضعیت خود با کومان مذاکره کند، اما هنوز گفت وگویی انجام نشده و ممکن است پیانیچ فصل تابستان بارسا را ترک کند.

بایرن آماده دریافت پیشنهاد برای "شوله"

به نوشته اسپورت بیلد باشگاه بایرن مونیخ آماده است تا پیشنهاد‌های رسیده برای نیکلاس شوله را مورد بررسی قرار دهد.

باشگاه چلسی به شدت خواهان این بازیکن ملی پوش آلمانی است. قرارداد شوله با بایرن مونیخ وارد آخرین سال خود شده است.

امید بارسا برای جذب دوناروما افزایش یافت

به نوشته نشریه اسپورت اسپانیا ممکن است باشگاه بارسلونا بتواند با کنار زدن دیگر رقیبان جانلوئیجی دوناروما سنگربان تیم آث میلان را به خدمت بگیرد.

قرارداد این گلر ملی‌پوش ایتالیایی با میلان رو به پایان است و چندین باشگاه خواهان جذب او هستند، اما گفته می‌شود این دروازه‌بان جوان مایل است به نیوکمپ نقل مکان کند.

بن بست در مذاکرات چالهان اوغلو با آث میلان

به نوشته کالچو مرکاتو مذاکره چالهان اوغلو با باشگاه آث‌میلان بر سر تمدید قرارداد به بن بست خورده و احتمال جدایی او از این تیم افزایش یافته است.
باشگاه یوونتوس از جمله مشتریان این بازیکن است که خود را برای رقابت‌های یورو ۲۰۲۰ به همراه تیم ملی ترکیه آماده می‌کند.

پیشنهاد تمدید قرارداد به کیلینی

باشگاه یوونتوس به جورجیو کیلینی مدافع کهنه کار خود پیشنهاد کرد قراردادش را به مدت یک سال دیگر تمدید کند.

این مدافع با تجربه ۱۶ فصل را در تورین سپری کرده است و به نظر می‌رسد که به عنوان یکی از اعضای بیانکونری‌ها در این باشگاه از فوتبال خداحافظی کند.

استون ویلا به دنبال ستاره جوان آرسنال

باشگاه استون ویلا در نظر دارد "امیل اسمیت رو" ستاره تیم آرسنال را به خدمت بگیرد.

این بازیکن ۲۰ ساله که فصل گذشته در ترکیب آرسنال درخشید همچنان در انتظار قرارداد جدیدی از سوی توپچی‌ها است و اگر خواسته‌های او برآورده نشود مشتریان بسیاری از جمله استون ویلا منتظراین بازیکن جوان هستند.

جدایی باتشوایی از چلسی

میچی باتشوایی مهاجم تیم چلسی تقریبا از جدایی خود از این تیم مطمئن است و یک تیم انگلیسی خواهان جذب او است.

این تیم که نامش فاش نشده باید ۱۰ میلیون پوند برای این مهاجم بپردازد. باتشوایی فصل گذشته به صورت قرضی در کریستال پالاس بازی می‌کرد.

تمایل منچسترسیتی برای فروش برناردو سیلوا

منچسترسیتی قهرمان لیگ جزیره در نظر دارد برناردو سیلوا را تابستان امسال به فروش برساند تا با عواید حاصل از فروش او بتواند یک بازیکن گلزن به خدمت بگیرد.

در حالی که برناردو سیلوا بازیکن مهمی برای پپ گواردیولا بود، اما باشگاه منچستر سیتی در فاز هافبک تهاجمی و بال‌ها بازیکن مازاد دارد در حالی که این تیم در بخش حمله نیاز به بازیکن دارد به خصوص اینکه رفتن سرخیو آگوئرو نیز مزید بر علت شده است؛ بنابراین برناردو سیلوا ممکن است به یک تیم بزرگ اروپایی فروخته شود و منچسترسیتی پول حاصل از فروش او را برای خرید مهاجمی مانند ارلینگ هالند ستاره دورتموند هزینه کند.

وستهام در آستانه جذب بازیکن اسپارتاک مسکو

باشگاه وستهام انگلیس در آستانه خرید قطعی الکس کرال هافبک تیم اسپارتاک مسکو قرار دارد.

در حال حاضر مذاکرات با مدیر برنامه‌های این بازیکن چک در جریان است و دیوید مویس سرمربی وستهام در نظر دارد با پرداخت ۲۰ میلیون دلار اولین خرید تابستانی خود را انجام دهد.

ایسکو در رئال مادرید می‌ماند

ستاره اسپانیایی تیم فوتبال رئال مادرید که در چند فصل اخیر عملکرد نامطلوبی داشته است، با وجود انتقاد‌های فراوان هواداران در این تیم خواهد ماند.

ایسکو که قصد ترک رئال را داشت بعد از حضور کارلو آنچلوتی سرمربی ایتالیایی در مادرید از تصمیم خود صرف نظر کرده و امیدوار است که بتواند بار دیگر در برنابئو به روز‌های اوج خود بازگردد.


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار