سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با انتخابات شوراها؛

از تخصیص ۶۰۰ جایگاه برای تبلیغات تا ساخت صورتک کاندیدا‌ها در فضای مجازی

آخرین خبرها و شنیده های انتخاباتی شوراهای استان کرمان را در بسته زیر مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، در بسته انتخاباتی امروز ویژه شوراهای شهر و روستای استان  کرمان  تلاش خواهیم کرد خبرهای این حوزه را به خوبی منعکس کنیم پس با ما همراه باشید.

اختصاص ۶۰۰ نقطه شهر کرمان برای نصب تبلیغات انتخاباتی

معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان گفت: بیش از ۶۰۰ نقطه برای نصب سازه‌های تبلیغاتی در مناطق پنج‌گانه شهر کرمان در نظر گرفته شده است.

 رامین امیرمداح، معاون خدمات‌شهری شهردار کرمان با بیان اینکه داوطلبان و ستاد‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخابات می‌توانند از سازه‌های تبلیغاتی برای نصب تبلیغات خود استفاده کنند، بر ضرورت رعایت اخلاق در انتخابات تأکید کردو گفت: از داوطلبان و مسئولان ستاد‌های انتخاباتی آن‌ها تقاضا داریم در تبلیغات خود، مراقب منابع و امکانات شهری باشند و از آسیب زدن و خسارت به امکانات شهری خودداری کنند.

او جلوگیری از تخریب سیما و منظر شهری در ایام انتخابات را ضروری دانست و افزود: افرادی که کاندیدای عضویت در شورای اسلامی شهر شده‌اند، قطعاباید دلسوز شهر باشد و از نازیبا کردن آن بپرهیزند.

امیرمداح با تأکید بر اینکه نصب پوستر‌ها و بنر‌های تبلیغاتی در جا‌هایی غیر از نقاط مشخص‌شده با کمک شهرداری، موجب هدردهی وقت و هزینه کاندیدا‌های انتخابات می‌شود، تصریح کرد: در صورتی که پوستر و بنر‌های تبلیغاتی کاندیدا‌ها در جایی غیر از نقاط مشخص‌شده نصب شود، بلافاصله امحاء شده و مورد پیگرد قانونی قرار خواهد گرفت.

ثبت نام۱۳۰۰ داوطلب شورا برای روستا‌های سیرجان

فرماندار سیرجان گفت: در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی روستا‌های سیرجان هزار و ۳۰۰ داوطلب ثبت نام کردند.

 نشست توجیهی کاندیدا‌های شورای اسلامی شهر‌های سیرجان و نجف شهر در فرمانداری ویژه شهرستان سیرجان برگزار شد.

در این نشست که با حضور فرماندار، امام جمعه سیرجان، فرمانده انتظامی شهرستان و معاون دادستان برگزار شد، سهراب بهاالدینی معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان سیرجان گفت: در ششمین دوره انتخابات شورا‌های اسلامی در شهر سیرجان ۶۸ نفر و در شش شهر اقماری نجف شهر، بلورد، زیدآباد، پاریز، هماشهر و خواجوشهر ۷۲ نفر و نزدیک به هزار و ۳۰۰ نفر در شورا‌های روستایی شهرستان سیرجان در ۲۳۱ شعبه اخذ رای که در سطح شهرستان برای برگزاری انتخابات تهیه و تدارک دیده شده است، به رقابت می‌پردازند.

او افزود: به منظور جلوگیری از انتشار ویروس کرونا، تعداد شعب اخذ رای نسبت به انتخابات دوره گذشته افزایش قابل توجهی داشته و انتخابات با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برگزار می‌شود و تیم‌های پزشکی همچون بهیاران، بهورزان و نیرو‌های هلال احمر در طول زمان انتخابات همکاری دارند تا نگرانی شهروندان هم نسبت به شیوع این بیماری برطرف شود.

سهراب بهاالدینی بیان داشت: ۵ هزار و ۷۵۰ نفر در امر برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور همکاری دارند.

اما شنیده شده...

۱-برخی کاندیداهای شورای شهر و روستا استیکر (صورتک) خودشون را طراحی کردند و در فضای مجازی به این شیوه علاوه بر گرفتن قیافه های متفاوت تبلیغ هم می کنند.

۲-در میان داوطلبان شوراهای شهر یک خانم هم برای انتخابات شورای شهر کوچکی ثبت نام کرده است اما کاربر دفتر پیشخوان اشتباهی وی رابرای شورای شهر کرمان ثبت می کند و تایید می شود بنده خدا مانده در کلانشهر کرمان چگونه تبلیغ کند و پیروز بشود اصلا به هزینه اش می ارزد.

انتهای پیام/ی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.