سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان:

برنامه‌های منسجم و کیفی به مناسبت ارتحال حضرت امام (ره) برگزار می‌شود

مسگرانی گفت: تحقق آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار کبیر نظام جمهوری اسلامی و انتقال ارزش‌ها و ابعاد شخصیتی امام خمینی (ره) به نسل‌های آینده با ارائه برنامه‌های منسجم و کیفی و همکاری ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی در سراسر استان انجام می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مسگرانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد برنامه‌های منسجم و کیفی در سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

وی گفت: برگزاری نمایشگاه عکس و خاطرات امام و شهیدان، آیین‌های شعر خوانی، محافل قرآنی و برگزاری نمایشگاه‌های فرهنگی با همکاری دبیرخانه کانون‌های فرهنگی مساجد استان از اهم فعالیت‌های این ایام در سیستان و بلوچستان است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی سیستان و بلوچستان افزود: استفاده از ظرفیت مساجد و مشارکت و حمایت از برنامه‌های فرهنگی مساجد جهت برگزاری هر چه باشکوهتر مراسم ارتحال، برگزاری مراسم ویژه ارتحال همراه با سخنرانی و مداحی و جلسات دعا و زیارت در راستای گرامیداشت یاد و خاطره بنیانگذار فقید انقلاب اسلامی از دیگر برنامه‌های اجرایی استان در سالگرد ارتحال امام راحل (ره) است.

انتهای پیام/گ

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.