سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شنا در سد‌های استان مرکزی ممنوع است

غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی گفت: شنا در محدوده سد‌ها و بند‌های خاکی استان ممنوع است.

غیاثی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی  در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اراک، با هشدار نسبت به شنا در سد‌ها و بند‌های خاکی استان مرکزی گفت: از همشهریان که برای تفریح به کنار سد‌ها می‌روند خواهش می‌کنیم در سد‌ها شنا نکنند چرا که این سد‌ها محل خوبی برای شنا نیستند.

غیاثی افزود: با توجه به اینکه امسال بارش‌ها و نزولات آسمانی کم بوده، اما ۲ سد بزرگ استان یعنی سد کمال صالح اراک و سد الغدیر ساوه حدود ۷۰ درصد آب دارند و این سد‌ها محل خوبی برای شنا نیستند.

او اضافه کرد: همه ساله با آغاز فصل گرما به ویژه در روز‌های پایانی هفته و روز‌های تعطیل، برخی از شهروندان و روستائیان بدون توجه به علائم هشدار دهنده و اطلاعیه‌های مکرر، در رودخانه‌ها و مخازن سد‌ها شنا می‌کنند که این سهل انگاری و بی توجهی، خسارات جانی به همراه می‌آورد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مرکزی بیان کرد: سال  گذشته حدود ۱۰ مورد غرق شدگی در سد‌ها و بند‌های خاکی استان داشتیم که این افراد یا شنا بلد نبودن و یا محیط وفضا برای شنا کردن مناسب نبوده است.

او بااشاره به اینکه از ابتدای امسال تاکنون هیچ مورد غرق شدگی در استان نداشتیم از شهروندان خواست از شناکردن در سد‌ها خودداری کنند.

انتهای پیام / ج

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.