سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

قطع برق ۷ اداره پرمصرف تبریز

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با هدف کاهش بار شبکه‌ برق تبریز انشعاب هفت سازمان و اداره بزرگ تبریز قطع شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، کاظمی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: با توجه به اطلاع‌رسانی گسترده و مکرر در خصوص لزوم کاهش و مدیریت مصرف برق بخش اداری متاسفانه برخی از سازمان‌ها و ادارات با وجود هشدار‌ها و اخطار‌های مکرر، مصرف برق خود را به میزان تعیین شده کاهش ندادند و به همین دلیل به منظور جلوگیری از بروز خاموشی این شرکت بر اساس دستورالعمل‌های ابلاغی اقدام به قطع برق این دستگاه‌ها کرد.

او با بیان اینکه این ادارات مصرف بالای حد مجاز داشتند گفت: به این ادارات فرصت یک هفته‌ای داده شده بود تا بار خود را به ۵۰ درصد مصرف سال پیش خود برسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز گفت: کاهش و مدیریت مصرف برق در این برهه زمانی برای تامین برق کشور بسیار حیاتی است و هر سازمان و نهاد دولتی که ابلاغیه‌های مربوط به مدیریت مصرف را رعایت نکند به طور حتم با قطع برق مواجه خواهد شد.

بنا بر مصوبه‌ وزارت نیرو همه نهادها، دستگاه‌های اجرایی بانک‌ها، موسسات عمومی و غیردولتی و شهرداری‌ها موظف هستند در ساعات اداری ۵۰ درصد و در ساعات غیراداری ۹۰ درصد مصرف برق خود را کاهش دهند.

از اردیبهشت امسال مدیریت مصرف برق در دستگاه‌های اجرایی  آذربایجان‌شرقی آغاز شده و از سوی استانداری به همه‌ آن‌ها اعلام شده است که مصرف خود را کاهش دهند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: وزارت نیرو ، قطع برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.