معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی گفت: هر گونه قطعی برق در استان آذربایجان شرقی باید با اطلاع‌رسانی قبلی باشد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز،جهانگیری معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان شرقی در جلسه اضطراری بررسی مشکلات مربوط به قطعی برق در تبریز گفت: مدیران استانی صنعت برق، رابط و امین مدیریت ارشد استان آذربایجان شرقی در ارتباط و رایزنی با دستگاه‌های ملی و متبوع خود هستند.

او گفت: طرح مسائلی همچون قطعی برق تبریز با درخواست تهران قابل قبول نیست و باید برای مردم پاسخی قانع‌کننده داشته باشیم.

او گفت: میزان قطعی برق باید با اطلاع‌رسانی قبلی و به کمترین میزان ممکن کاهش یابد.

هنربر مدیرکل مدیریت بحران استانداری آذربایجان شرقی نیز در این جلسه با انتقاد از قطعی ناگهانی و بدون اطلاع‌رسانی برق در تبریز  گفت: پرهیز از قطعی بدون دلیل و بدون اطلاع‌رسانی یکی از مصوبات جلسات گذشته است که در روز‌های اخیر مورد غفلت واقع شده است.

هنربر با اشاره به ناراحتی و نارضایتی شدید مردمی از این قضیه افزود: قطعی برق در بیمارستان سینا، چندین چاه تامین‌کننده آب شرب و گیرکردن ۱۰۰ نفر از شهروندان در آسانسور، از تبعات بی‌دقتی در اطلاع‌رسانی برای قطع برق است.

او  با تاکید بر مشارکت شهروندان در صرفه‌جویی در مصرف برق گفت: برخی استان‌ها هیچ گونه قطعی برق در شبکه خانگی ندارند که باید مدیران استانی توانیر از این استان‌ها الگوبرداری کنند.

انتهای پیام/ک

برچسب ها: مصرف برق ، قطعی برق
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.